برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی ویوو Y11 با پردازنده هلیو P35 رونمایی شد

ویوو وای ۱۱، اولین بار در سال ۲۰۱۴ با صفحه نمایش ال سی دی ۴ اینچی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد، سپس شرکت ویوو این مدل را در سال ۲۰۱۹ به روز کرد که طراحی و مشخصات مدرن‌تری داشت. حالا پس از بیش از ۳ سال این شرکت نسخه ۲۰۲۳ از Y11 را رونمایی کرده که طراحی وسخت افزار متفاوتی دارد.

نمای جلوی ویو (Y11 (۲۰۲۳ شبیه به مدل ۲۰۱۹ آن به نظر می‌رسد، زیرا شرکت چینی ویوو همچنان به ناچ قطره‌ای قدیمی معتقد است و تغییر در آن ایجاد نکرده است. در قسمت دوربین سلفی لنز ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در مدل ۲۰۱۹، جای خود را به دوربین ۸ مگاپیکسلی f/1.8 داده است. صفحه نمایش این گوشی نیز که در مدل ۲۰۱۹ به اندازه ۶٫۳۵ اینچ بود، حالا به ۶٫۵۱ اینچ افزایش یافته است، اما همچنان یک پنل ال سی دی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و وضوح +HD است.

بر خلاف مدل ۲۰۱۹، نسخه ۲۰۲۳ گوشی Y11 با طراحی تخت فریم و پنل پشتی مسطح عرضه می‌شود که دارای یک ماژول مستطیلی با دایره‌ای درون آن است که دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و فلش ال ای دی را در خود جای داده است. جالب اینجاست که مدل ۲۰۱۹ دارای یک ماژول دوگانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بود. مورد عجیب دیگر حذف حسگر اثر انگشت است که در Y11 مدل ۲۰۱۹ وجود داشت، اما شرکت ویوو از آن برای مدل ۲۰۲۳ صرفنظر کرده است.

در قسمت پردازنده هم به نوعی باید گفت که کم کاری صورت گرفته است؛ در مدل ۲۰۱۹ تراشه اسنپدراگون 439 استفاده شده بود، در حالی که مدل ۲۰۲۳ دارای تراشه Helio P35 مدیاتک است که حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی گزینه‌های این گوشی است که با استفاده از کارت حافظه می‌تواند تا ۱ ترابایت ارتقا یابد. این گوشی هوشمند مبتنی بر OriginOS Ocean است که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۲ ساخته شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد که خوشبختانه در این قسمت شاهد پس‌رفت نیستیم و با مدل ۲۰۱۹ یکی است! ویوو از پورت قدیمی microUSB استفاده کرده که تا ۱۰ وات می‌تواند شارژ دریافت کند.

(vivo Y11 (2023 در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه خواهد شد و دارای دو گزینه حافظه ۱۲۸/۴ گیگ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی با قیمت‌های به ترتیب ۱۳۰ دلار (۱۲۰ یورو) و ۱۴۵ دلار (۱۳۵ یورو) است. این گوشی هم اکنون در وب سایت رسمی چینی ویو فهرست شده است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ فروش آن در چین و سایر کشورها ارایه نشده است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم