برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سری گلکسی تب اس ۹ FE در اولین تصاویر واقعی دیده شد

چند روز پیش، سامسونگ به طور اتفاقی وجود نسل جدید تبلت‌های میان‌رده خود موسوم به گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس را تایید کرد. حالا اما گزارشی جدید در دسترس قرار گرفته که حاوی اولین تصاویر واقعی از تبلت‌های موردانتظار غول فناوری کره است.

وبسایت TabletMonkeys ادعا کرده که تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس به تازگی در یک گواهی مربوط به کشور کره جنوبی قرار گرفته است. در این گواهی که هنوز نام آن مشخص نشده است تصاویری از این دو تبلت ثبت شده که طراحی پنل جلویی آن ‌ها را  نشان می‌دهند.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس از حاشیه نمایشگر نسبتا نازکی بهره خواهند برد. به علاوه، دوربین سلفی دو دستگاه نیز در حاشیه بالایی نمایشگر دیده می‌شود که به نوعی به قرارگیری تبلت در حالت افقی اشاره دارد. متاسفانه دیگر جزئیات طراحی سری گلکسی تب اس ۹ FE در این تصاویر مشخص نیست.

طبق گزارش‌های قبلی، گکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس به ترتیب به نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی و ۱۲٫۴ اینچی مجهز خواهند بود. این دو تبلت همچنین از تراشه میان‌رده اگزینوس ۱۳۸۰ و پنل ال‌سی‌دی برخوردار خواهند شد. رندرهای مختلف نشان داده‌اند که سری گلکسی تب اس ۹ FE با زبان طراحی سری گلکسی تب اس ۹ همراه خواهد شد. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم