برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی A35 در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

برای خرید گوشی‌های میان‌رده و یا اقتصادی، خانواده محصولات سری گلکسی A سامسونگ جزو بهترین انتخاب‌های بازار به شمار می‌روند. گوشی‌های سری گلکسی A از مشخصات فنی کارآمدی بهره می‌برند و در عین حال به اندازه محصولات پرچمدار گران نیستند و در رده قیمتی مختلی روانه بازار می‌شوند.

حالا به نظر می‌رسد سامسونگ کار توسعه و ساخت نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A را آغاز کرده که احتمالا در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند. در طی چند روز گذشته، رندرهای مختلفی از مدل‌های سری گلکسی A مانند گلکسی A15، گلکسی A25 و گلکسی A55 فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. امروز نیز نوبت به گلکسی A35 رسید و  رندرهای این گوشی به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفت. 

به طور کلی، می‌توان گفت سامسونگ در ظاهر نسخه ۲۰۲۴ سری گلکسی A تغییر خاصی را اعمال نخواهد کرد و همچنان شاهد طراحی Boxy (جعبه‌ای) برای این گوشی‌ها خواهیم بود. به علاوه، لبه‌های پنل جلویی و پشتی میان‌رده‌های موردانتظار سامسونگ تخت خواهد بود.

افشاگری برجسته به نام OnLeaks با همکاری وبسایت MySmartPrice رندرهای گلکسی A35 را به اشتراک گذاشته است. گلکسی A35 از همان طراحی دوربین مرسوم محصولات سامسونگ یعنی سه لنز دوربین که از بدنه بیرون زد‌ه‌ و جزیره آن‌ها حذف شده است بهره می‌برد. در پنل جلویی دستگاه نیز نمایشگر حفره‌دار تخت با حاشیه‌های نسبتا ضخیم را مشاهده می‌کنم که برای یک محصول میان‌رده قابل‌توجیه است.

برجسته‌ترین تغییر طراحی گلکسی A35 به کنار بدنه گوشی مربوط می‌شود. در این راستا، فریم سمت راست دستگاه میزبان یک برآمدگی است که در آن کلیدهای فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا قرار گرفته‌اند. همچنین ظاهرا گلکسی A35 از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بی‌بهره خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که ابعاد گلکسی A35 برابر با ۱۶۱٫۶ در ۷۷٫۹ در ۸٫۲ میلی‌متر گزارش شده است. به علاوه، شایعه شده این گوشی از نمایشگر ۶٫۶ اینچی برخوردار خواهد شد. با توجه به معرفی گلکسی A34 در ماه مارس سال جاری، انتظار داریم گلکسی A35 نیز در بازه زمانی مشابه معرفی و عرضه شود.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم