برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی A55 احتمالا دیرتر از زمان موردانتظار معرفی خواهد شد

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) است. پس از عرضه سری پرچمدار اس ۲۴، سامسونگ احتمالا خود را برای رونمایی از نسل جدید سری گلکسی A آماده خواهد کرد. 

در حال حاضر، سامسونگ گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 را برای بازارهای جهانی عرضه کرده است. گوشی موردانتظار بعدی سامسونگ گلکسی A55 خواهد بود که میان‌رده پرمیوم این برند محسوب می‌شود. روز گذشته، چندین تصویری رندری از گلکسی A55 فاش شد که خبر از عرضه گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دادند.

حالا اما به نظر می‌رسد گلکسی A55 در بازه زمانی که انتظار می‌رفت معرفی نخواهد شد. در واقع، میان‌رده سامسونگ احتمالا دیر از زمان معمول روانه بازار خواهد شد. 

جدیدترین گزارش خود ادعا کرده که گلکسی A55 در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، میان‌رده سامسونگ احتمالا در بازه زمانی ماه‌های آوریل تا ژوئن عرضه می‌شود. در مقایسه با زمان معرفی دیگر گوشی‌های سری گلکسی A و همچنین گلکسی A54، گلکسی A55 چندماه دیرتر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. انتظار داریم که سامسونگ گلکسی A35 را نیز همراه گلکسی A55 معرفی و عرضه کند.

رندرهای گلکسی A55 تایید کرده‌اند که این گوشی در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و بنفش روانه بازار می‌شود. به علاوه، این گوشی احتمالا از فریم فلزی بهره خواهد برد و با طراحی جدید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ موسوم به Key Island همراه می‌شود که شامل برآمدگی سمت راست بدنه به شمار می‌رود.در این برآمدگی کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا قرار خواهند گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A55 به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز خواهد بود که با پردازنده گرافیکی AMD همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم