برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی A55 را در تصاویر رندری جدید تماشا کنید

میان‌رده پرمیوم سامسونگ در رندرهای جدیدی دیده شده که طراحی آن را در همه زوایا نشان می‌دهند.

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه و ساخت نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود است که سال آینده میلادی معرفی می‌شوند. تا به امروز، تصاویر رندری از سه میان‌رده موردانتظار سامسونگ موسوم به گلکسی A25، گلکسی A15 و گلکسی A35 در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا امروز نیز نوبت به میان‌رده پرمیوم این برند موسوم به گلکسی A55 رسیده و رندرهایی از این گوشی منتشر شده که طراحی آن را در همه زوایا نشان می‌دهند.

براساس آنچه در این تصاویر می‌بینیم، گلکسی A55 از طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد که شامل لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلویی می‌شود. در سمت راست بدنه دستگاه اما یک برآمدگی را مشاهده می‌کنیم که در آن کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا جای گرفته‌اند.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد طراحی مذکور را به امضای میان‌رده‌های سال ۲۰۲۴ خود بدل کند چرا که قبلا نیز برآمدگی فریم سمت راست این گوشی را در رندرهای گلکسی A35 و گلکسی A15 نیز دیده‌ایم. در پنل پشتی دستگاه نیز سه لنز دوربین جای دارد که به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند.

در بخش پایین گلکسی A55 دریچه اسپیکر و درگاه USB-C جای گرفته‌اند. رندرهای این گوشی همچنین نشان می‌دهند که میان‌رده سامسونگ فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر حفره‌دار خواهد بود که از اندازه ۶٫۵ اینچی و حاشیه‌های نازک بهره می‌برد. طبق این گزارش، ابعاد گلکسی A55 برابر با ۱۶۱٫۱ در ۷۷٫۳ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود.

امروز نیز افشاگری به نام Revegnus ادعا کرد که گلکسی A35 و گلکسی A55 با کنار گذاشتن فریم پلاستیکی به فریم فلزی مجهز خواهند شد. با این تغییر طراحی مهم، دو گوشی سامسونگ ظاهری پرمیوم‌تر خواهند داشت. همچنین شایعه شده که گلکسی A55 از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ با پردازنده گرافیکی AMD بهره خواهد برد. لیست 3C نیز تایید کرده که این گوشی از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم