برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی‌های سری ردمی K70 احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم را به همراه خواهند داشت

شرکت کوالکام قصد داشته تا طی ماه اکتبر امسال، از چیپست پرچمدار جدید خود یا همان اسنپدراگون ۸ نسل سوم رونمایی کند و با استناد به شایعات، نخستین گوشی‌های عرضه شده به همراه این چیپست احتمالا با آغاز ماه نوامبر از راه خواهند رسید. چندی پیش، شنیده بودیم که سری شیائومی ۱۴ یکی از نخستین محصولاتی بوده که این چیپست را به همراه خواهند داشت و اکنون مشخص شده که برند ردمی نیز قصد عرضه گوشی‌هایی با این چیپست پرچمدار را دارد.

این برند زیر مجموعه شیائومی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲، سری ردمی K60 را معرفی کرد. این گوشی‌ها که ردمی K60e، ردمی K60 و ردمی K60 پرو نام داشتند؛ به ترتیب از چیپست‌های دیمنسیتی ۸۲۰۰، اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول و اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده می‌کردند.

به احتمال زیاد، سری ردمی K70 نیز همانند نسل پیشین شامل سه گوشی متفاوت بوده و بعید نیست که تنها شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل سوم در گوشی ردمی K70 پرو باشیم. سری ردمی K60 در انحصار بازار چین بوده و با سری پوکو F5۷ شاهد عرضه‌ نسخه‌های ری‌برند شده این گوشی‌ها به بازار جهانی بودیم.

به ادعای گزارشات، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم دارای یک هسته اصلی از نوع کورتکس X4 با کلاک اسپید ۳.۷۵ گیگاهرتزی است و پنج هسته کورتکس A720 با کلاک اسپید ۳.۰ گیگاهرتز و دو هسته کورتکس A520 با کلاک اسپید ۲.۰ گیگاهرتز را نیز به همراه دارد. 

این چیپست تا به حال در نتایج بنچمارک‌هایی چون گیک‌بنچ و AnTuTu دیده شده و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. اسنپدراگون ۸ نسل سوم موفق شده تا در بخش تک هسته و چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ، به ترتیب امتیاز‌های ۲٫۵۶۳ و ۷٫۲۵۶ را به خود اختصاص دهد و در سوی دیگر، در بنچمارک AnTuTu نیز امتیاز تحسین برانگیز ۱٫۷۷۱٫۱۰۶ را کسب کرده است.

درباره مشخصات احتمالی سری ردمی K70 و عملکرد کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب: REDMIK70, K70, SNAPDRAGON GEN3
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم