برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی M34 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ معرفی شد

مطابق انتظار، سامسونگ امروز از گوشی جدیدی به نام گلکسی M34 برای بازار هند رونمایی کرده است که محصولی میان‌رده با قیمت مقرون به صرفه محسوب می‌شود. گوشی جدید سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی یعنی گلکسی M33 از بهبودهای مختلفی برخوردار است که ارزش خرید آن‌ را بالا می‌برد.

گلکسی M34 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. برای مقاومت بیشتر، نمایشگر این گوشی توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است. دوربین سلفی گلکسی M34 نیز در ناچ قطره‌ای پنل جلویی قرار دارد که برای یک محصول مقرون به صرفه چندان دور از انتظار نیز نیست.

از نظر عملکرد پردازشی، گلکسی M34 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ با پشتیبانی از شبکه 5G بهره می‌برد که در گوشی گلکسی M33 نیز به کار رفته است. میان‌رده سامسونگ در دو نسخه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی M34 با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد که به مانند دیگر میان‌رده‌های سال ۲۰۲۳ این برند کره‌ای، تا چهار بروزرسانی اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

سیستم دوربین گلکسی M34 شامل سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، کاربران دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M34 برای کانفیگ رم ۶ گیگابایتی با قیمت ۱۷۹۹۹ روپیه (۲۱۷ دلار) به فروش می‌رسد. با افزایش حافظه رم به ۸ گیگابایت، کاربران باید ۱۹۰۰۰ روپیه معادل ۲۲۹ دلار پرداخت کنند. گلکسی M34 در سه رنگ آبی، سرمه‌ای و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب: GALAXY, exynos, M34
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم