برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مارک گورمن اطلاعات زیادی از ویژگی‌های سلامتی در ایرپادز و اپل واچ جدید لو داد

به گفته مارک گورمن افشاگر معتبر محصولات اپل، این شرکت احتمالا در کنار عرضه آیفون ۱۵ در پاییز امسال، یک کیس شارژ USB-C را هم برای ایرپادز پرو عرضه خواهد کرد.

گورمن در جدیدترین خبرنامه خود به نام Power On، گفته که این تغییر مطابق با همان تغییر از لایتنینگ به USB-C آست که انتظار می‌رود امسال در سری آیفون ۱۵ اتفاق بیافتد.

پیش‌تر مینگ چی کو تحلیلگر اپل نیز در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۱) گزارش داده بود که اپل نسل دوم ایرپادز پرو را با کیس شارژ USB-C در اواخر امسال عرضه خواهد کرد. کو گفت که مشخص نیست آیا تغییرات سخت افزاری دیگری نیز برای ایرپادز پرو در سال ۲۰۲۳ به جز پورت شارژ در نظر گرفته شده است یا خیر که البته گزارش امروز گورمن نشان می‌دهد جواب منفی است.

در همین حال در بخش نرم افزاری هم گورمن گفته که اپل در حال توسعه یک ویژگی تست شنوایی جدید برای ایرپادز پرو است که برای نشخیص مشکلات احتمالی شنوایی طراحی شده است. به گفته این افشاگر، ویژگی جدید تست شنوایی که علاوه بر سایر ویژگی‌های ایرپادز به عنوان بخشی از iOS 17 خواهد بود، ارایه می‌شود و ظاهرا ساز و کارش به این صورت خواهد بود که با پخش صداهای مختلف، می‌تواند تشخیص دهد که کاربر چقدر می‌تواند آنها را بشنود.

گورمن همچنین شایعات قبلی را هم تکرار کرده و گفته اپل در حال کار بر روی توسعه سنسورهای سلامت اضافی برای نسل‌های آینده ایرپادز است. یکی از این موارد توانایی تشخیص دمای بدن از کانال گوش است، روشی که اعتقاد بر این است که دقیق‌تر از خواندن دما از مچ دست کاربر است، چیزی که در حال حاضر اپل واچ سری ۸ و مدل‌های اولترا هنگام خواب کاربران انجام می‌دهند.

به طور جداگانه گومن گفته که اپل در حال بررسی این موشوع است که چگونه می‌تواند ایرپادز را به عنوان یک سمعک با استفاده از ویژگی‌های موجود مانند Conversation Boost و Live Listen قرار دهد. هیچ‌یک از این ویژگی‌ها هنوز تاییدیه نظارتی ندارند، اما FDA (سازمان غذا و داروی آمربکا) سال گذشته قوانین خرید وسایل کمک شنوایی را تسهیل کرد که ظاهرا این امر موجب شده اپل تشویق شود تا مهندسانی را از سازندگان سمعک سنتی استخدام کند و از فرصت‌های موجود در بازار استفاده کند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم