برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی M34 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ برخوردار خواهد بود

سامسونگ اخیرا تایید کرد که میان‌رده جدید این برند به نام گلکسی M34 در تاریخ ۷ ژوئیه مصادف با ۱۶ تیر معرفی خواهد شد. در حالی که تنها یک هفته به معرفی این گوشی  برای بازار هند زمان باقی مانده است، گلکسی M34 امروز در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفت.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی M34 به تراشه میان‌رده اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود. میان‌رده سامسونگ با این تراشه امتیازهای ۹۵۶ و ۲۰۲۳ را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است. به علاوه، لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی M34 در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد. البته شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که این گوشی در کانفیگ‌های بیشتری برای فروش عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است غول فناوری کره جنوبی چند روز پیش اعلام کرد که گلکسی M34 از نمایشگر ۶٫۴۶ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز گلکسی M34 توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی احتمالی میان‌رده سامسونگ می‌توان دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که در خبری مشابه، صفحه پشتیبانی دیگر میان‌رده سامسونگ به نام گلکسی F34 با شناسه مدل SM-E346B/DS در وبسایت رسمی این برند قرار گرفت که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. گزارش شده است که گلکسی F34 از مشخصات فنی مشابه گلکسی A34 بهره خواهد برد.

برچسب: exynos, GALAXY M34, M34
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم