برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی و عرضه تبلت گیمینگ رد مجیک رسما تایید شد

شایعات قبلا اذعان داشته‌اند که نوبیا قصد دارد همراه با گوشی رد مجیک 8S پرو از یک تبلت رونمایی کند که سخت‌افزاری قدرتمند دارد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد این شایعات به حقیقت پیوسته‌اند چرا که نوبیا امروز اعلام کرد که تبلت رد مجیک تا کمتر از یک هفته دیگر معرفی خواهد شد. به علاوه، این برند چینی از یک هدفون به نام Dao TWS نیز رونمایی خواهد کرد.

نوبیا با به اشتراک‌گذاری تصاویری رسما عرضه محصولات جدید خود را تایید کرده است. یکی از ویژگی‌های برجسته تبلت رد مجیک حاشیه‌های باریک نمایشگر آن است که ظاهری بسیار جذاب به آن بخشیده است. به علاوه، در تصویر این تبلت به خوبی مشخص است که نوبیا نمایشگر بزرگی را برای دستگاه موردانتظار خود تدارک دیده است که انتظار می‌رود تجربه بصری غنی را در اختیار کاربران قرار دهد. نوبیا اعلام کرده است که هدفون Dao TWS یک محصول صوتی پرچمدار خواهد بود که با طراحی زیبا و عملکرد فنی چشمگیر همراه شده است. 

در حال حاضر، جزئیات فنی تبلت رد مجیک در دسترس نیست ولی به گزارشی غیر رسمی بخشی از مشخصات فنی این تبلت را فاش ساخته است. طبق این گزارش، تبلت رد مجیک احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو یا تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. ابعاد نمایشگر نیز احتمالا برابر با ۱۲٫۱ اینچ خواهد بود که انتظار می‌رود از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی کند. منبع تغذیه دستگاه نیز باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که به احتمال زیاد از شارژ ۸۰ واتی بهره خواهد برد.

نوبیا اخیرا نیز تایید کرد که رد مجیک 8S پرو به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل دو (فرکانس حداکثری ۳٫۳۶ گیگاهرتزی) و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۶۵ واتی مجهز خواهد بود. همچنین آنتوتو تصویری از بنچمارک این گوشی منتشر کرده است که حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی آن را تایید می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که محصولات جدید نوبیا در تاریخ ۵ ژوئیه مصادف با ۱۴ تیر رونمایی خواهد شد.

برچسب: RED MAGIC, gaming tablet
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم