برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تغییر اندازه در آیفون ۱۶ پرو دست اپل را برای ویژگی‌های جدید باز می‌کند

بر اساس یک گزارش جدید، افزایش اندازه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس  در سال آینده، امکان ارتقای این گوشی‌ها را از جمله دوربین تله فوتوی پریسکوپ و سنسور دوربین اصلی با ۱۲ درصد اندازه بزرگتر را فراهم خواهد کرد.

این شایعه برای اولین بار توسط کاربری که می‌گوید به منابع اطلاعات در داخل صنعت دسترسی دارد، در رسانه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شد. با تایید چندین گزارش دیگر مبنی بر اینکه مدل‌های آيفون ۱۶ پرو سال آینده دارای نمایشگرهای بزرگتر خواهند بود، این فرد ادعا کرده که افزایش اندازه صفحه نمایش در این مدل‌ها، فضای داخلی بیشتری را برای قطعات جدید از جمله سیستم دوربین تله فوتوی پریسکوپ فراهم می‌کند. البته اوایل امروز بود که مارک گورمن افشاگر معتبر هم اظهار کرد که اندازه بزرگتر نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو می‌تواند به بهبود سخت افزار دوربین و باتری‌های داخلی بزرگتر کمک کند.

در حالی که انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو مکس اولین دوربین تله فوتو پریسکوپ را در آيفون‌ها به نمایش بگذارد، به نظر می‌رسد که در سری آیفون ۱۵، این ویژگی فقط منحصر به آیفون ۱۵ پرو مکس باشد. اما طبق گزارش‌ها اپل با مدل‌های سال آینده آيفون ۱۶ پرو، قصد دارد دوربین تله فوتو را به هر دو مدل سری پرو بیاورد. بنابراین افزایش اندازه آیفون ۱۶ پرو حداقل تا حدی با نیاز به فضای داخلی بیشتر برای پیاده‌سازی دوربین پریسکوپ در مدل کوچکتر از سری پرو، ارتباط دارد.

برای آیفون ۱۶ پرو مکس یا آیفون ۱۶ «اولترا»، فضای داخلی اضافی ظاهرا اجازه می‌دهد تا اپل از یک سنسور دوربین اصلی بزرگتر با اندازه ۱/۱٫۱۴ اینچ استفاده کند. برای مقایسه باید گفت که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس فعلی در حال حاضر دارای یک سنسور ۱/۱٫۲۸ اینچی هستند. لازم به ذکر است که برای آیفون ۱۵ پرو مکس در امسال، هیچ افزایش اندازه حسگری پیش‌بینی نمی‌شود. این ادعا را هم افشاگر نسبتا معروف «ShrimpApplePro» بارها تایید کرده است.

یک سنسور بزرگتر میتواند قابلیت‌های عکاسی در نور کم را به طور قابل توجهی افزایش دهد، زیرا سطح بزرگتر می‌تواند نور بیشتری را با سرعت شاتر و دیافراگم یکسان بگیرد. بنابراین اگر این شایعه درست باشد، باید شاهد تغییرات بزرگی در دوربین آیفون ۱۶ پرو باشیم.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم