برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شیائومی میکس فلیپ از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی نخواهد کرد

در طی چند وقت گذشته، شایعات زیادی ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال توسعه اولین گوشی تاشو صدفی (فلیپ)‌ خود است که احتمالا میکس فلیپ نام خواهد داشت. تا به امروز، بخشی از مشخصات فنی این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در ماه ژانویه سال جاری، شیائومی میکس فلیپ در گواهی MIIT قرار گرفت که خبر از پشتیبانی این گوشی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای می‌داد. حالا اما به تازگی افشاگری شناخته‌شده ضمن رد این ادعا اطلاعات تازه‌ای از شیائومی میکس فلیپ را منتشر کرده است. 

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده که شیائومی میکس فلیپ از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی نخواهد کرد. البته این گوشی ظاهرا به ویژگی‌های مهمی مانند باتری حجیم و سنسور تله‌فوتو مجهز خواهد بود.

قبلا نیز افشاگر DCS اعلام کرده بود که شیائومی میکس فلیپ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو با زوم ۳ برابری بهره خواهد برد. از سوی دیگر، طراحی گوشی تاشو شیائومی ظاهرا ساده خواهد بود. به علاوه، تاخوردگی وسط نمایشگر داخلی احتمالا اصلا مشخص نخواهد بود که خبر بسیار خوبی برای طرفداران محصولات تاشو به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود شیائومی میکس فلیپ به همراه شیائومی میکس فولد ۴ عرضه شود. در حال حاضر، تنها دو برند شیائومی و آنر گوشی‌های تاشو صدفی روانه بازار نکرده‌اند و تنها گوشی‌های تاشو فولد را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. افشاگر DCS اذعان داشته که شیائومی میکس فولد ۴ بسیار نازک و سبک خواهد بود و با چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از جمله لنز پریسکوپی همراه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهند برد. غول فناوری چین هنوز هیچ اشاره‌ای به گوشی‌های تاشو جدید خود نکرده ولی امیدواریم به زودی جزئيات بیشتری از این دستگاه‌ها در دسترس قرار بگیرد. 

برچسب: XIAOMI
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم