برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئیات فنی و تصاویر واقعی سری هواوی نوا ۱۱ فاش شد

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سری میان‌رده جدید هواوی موسوم به سری هواوی نوا ۱۱ در تاریخ ۱۷ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین معرفی خواهد شد. این سری گوشی‌های هوشمند شامل سه مدل هواوی نوا ۱۱، هواوی نوا ۱۱ پرو و هواوی نوا ۱۱ الترا می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر چینی مشخصات فنی همه مدل‌های سری هواوی نوا ۱۱ را فاش کرده است و خبر از محصولاتی قدرتمند با ویژگی‌های قابل توجه می‌دهد.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digtial Chat Station‌ ادعا کرده است که نسخه استاندارد سری هواوی نوا ۱۱ در چهار رنگ عرضه خواهد شد. این گوشی میان‌رده همچنین از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی و نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد. به علاوه، نمایشگر هواوی نوا ۱۱ میزبان ناچ حفره برای دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود که از قابلیت فیلمبرداری 4K نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سه‌گانه میان‌رده هواوی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فیلتر رنگی RYYB، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار لیزری می‌شود. ضخامت هواوی نوا ۱۱ نیز برابر با ۶٫۸۸ میلی‌متر اعلام شده است. 

هواوی نوا ۱۱ پرو به نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود که در خود دوربین سلفی دوگانه شامل سنسور ۶۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی را جای داده است. به مانند نسخه استاندارد، این گوشی نیز از سیستم دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد. منبع تغذیه هواوی نوا ۱۱ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی خواهد بود. به علاوه، نسخه پرو سری هواوی نوا از ضخامت ۷٫۹۹ میلی‌متری بهره خواهد برد. 

مدل قدرتمند این سری میان‌رده یعنی هواوی نوا ۱۱ الترا از مشخصات فنی مشابه هواوی نوا ۱۱ پرو برخوردار است و تنها با برخی ویژگی‌های خاص همراه خواهد شد. برای مثال، هواوی نوا ۱۱ الترا از فناوری دیافراگم متغیر پشتیبانی خواهد کرد که برای ثبت تصاویر پرتره و بوکه باکیفیت به کاربر کمک شایانی می‌کند. به علاوه، این گوشی از سیستم اتصال ماهواره‌ای برای پیام‌های متنی پشتیبانی خواهد کرد که البته هنوز مشخص نیست یک طرفه و یا دو طرفه خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هر سه مدل سری هواوی نوا ۱۱ با محافظ Kunlun عرضه خواهند شد که مقاومت خوبی در برابر سقوط از خود نشان می‌دهد. به علاوه، هواوی نوا ۱۱ در سه کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد در حالی که مدل پرو تنها در دو مدل ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نسخه الترا نیز در یک کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم