برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تصاویر واضح و واقعی هواوی میت ۶۰ افشا شد!

انتظار می‌رود شرکت هواوی سری میت ۶۰ خود را در پاییز امسال عرضه کند. در همین راستا امروز تصاویری در پلتفرم چینی ویبو منتشر شده که به لطف آنها می‌توانیم اولین نگاه خود را به میت ۶۰ بیاندازیم. این عکس‌ها میت ۶۰ را با قاب پشتی دو رنگ که ظاهری شبیه به شیشه مات در نیمه بالایی و یک قسمت فلزی در پایین دارد به تصویر می‌کشد. ماژول دوربین این گوشی هم دایره‌ای است که پیش‌تر لو رفته بود و سه بریدگی دوربین دارد.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که میت ۶۰ یک صفحه نمایش اولد با وضوح 1220p و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را به همراه خواهد داشت. نکته جالب این است که طبق گزارش‌ها هواوی میت ۶۰ دارای بریدگی کپسولی خواهد بود که میزبان دوربین‌های جلوی دوگانه و سنسورهای 3D ToF است.

همچنین ممکن است شاهد پیاده‌سازی نرم افزارهای جدید مشابه داینامیک آیلند اپل در این گوشی باشیم که راه خوبی برای ارتقای این ویژگی در Harmony OS 4 خواهد بود. به علاوه شایعه شده است که هواوی در کنار SMIC و سری میت ۶۰، در حال کار روی چیپست 5G اختصاصی خود نیز هست. این محصول ممکن است اولین دستگاهی باشد که از تراشه‌های 5G تازه توسعه یافته هواوی استفاده می‌کند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم