برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

طراحی جدیدی برای دوربین هواوی میت 60 پرو

هواوی در طی سال جاری میلادی به جای یک سری پرچمدار از دو سری گوشی‌های پرمیوم رونمایی خواهد کرد. در این راستا، انتظار می‌رود سری پرچمدار هواوی میت ۶۰ در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ معرفی شود. هواوی در ماه مارس از سری پرچمدار هواوی P60 رونمایی کرد که بر قابلیت‌های ویژه عکاسی و تصویربرداری متمرکز است. با این وجود، سری هواوی میت ۶۰ به احتمال زیاد با فناوری‌های نوین برند هواوی همراه خواهد بود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصویری رندری از مدل پرو سری هواوی میت ۶۰ فاش شده است که طراحی جدید دوربین آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، طراحی ماژول دوربین سری پرچمدار جدید هواوی با تفاوت‌های جزئی در مقایسه با سری میت ۵۰ عرضه خواهد شد. دوربین‌های هواوی میت ۶۰ پرو در دو نیم‌دایره قرار گرفته‌اند به طوریکه یک نوار افقی همرنگ بدنه دستگاه ماژول دایره‌ای‌شکل را نصف می‌کند. 

به مانند نسل قبلی، سیستم دوربین سری هواوی میت ۶۰ از فناوری تصویربرداری اختصاصی XMage بهره خواهد برد تا تجربه عکاسی کاربر در سطح بالایی قرار بگیرد. به علاوه، افشاگری به نام Rodent950 که رندر این گوشی را منتشر کرده است اذعان داشته است سری هواوی میت ۶۰ شامل پنج مدل خواهد شد که البته در حال حاضر تنها چهار مدل آن یعنی هواوی میت ۶۰، هواوی میت ۶۰ پرو، هواوی میت ۶۰ RS و هواوی میت ۶۰ SE در حال توسعه است. از بین این چهار گوشی، انتظار می‌رود هواوی میت ۶۰، میت ۶۰ پرو و میت ۶۰ RS به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز شوند. 

شایان ذکر است که سال گذشته سری هواوی میت ۵۰ نیز با قابلیت‌های ویژه‌ای مانند گشودگی دیافراگم متغیر و اتصال ماهواره معرفی شد. دو گوشی هواوی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.4 بین f/4.0 بهره خواهد برد. دیگر دوربین‌های این پرچمدارها شامل لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳٫۵ برابری می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز تا رونمایی از سری هواوی میت ۶۰ زمان زیادی باقی مانده است و در طی ماه‌های پیش رو قطعا جزئیات بیشتری از این سری پرچمدار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم