برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

عکسی از جانب ریچارد یو مدیر عامل هوآوی منتشر شد که کیفیت دوربین p60 pro را نشان میدهد

ظاهرا سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی از سخت افزار قدرتمندی در قسمت دوربین‌ها بهره می‌برند ریچارد یو مدیر عامل هوآوی، امروز نشان داد که روزهای سختی که بر این شرکت می گذرد، موجب نشده تا او و تیمش اشتیاق خود را به عکاسی از دست دهند. او نمونه عکسی را از یک گوشی جدید که می‌تواند قابل حدس باشد، منتشر کرده است که پس از آن با توجه به برچسبی که مربوط به آن است می‌توان متوجه مدل آن شد.

آقای یو به هیچ عنوان سعی نکرد تا گوشی مذکور را پنهان کند و پست شبکه اجتماعی ویبو او با برچسب «Huawei P60 Pro» نوشته شده است و تصویر مذکور هم احتمالا تصویری از دوربین تله فوتو این گوشی است، درست مانند دسته‌ای از تصاویر که هفته گذشته شاهد آن بودیم.

گفته می‌شود که این دوربین به طور خاص دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B و لنز با بزرگنمایی ۳٫۵ برابر است. جالب اینجاست که ظاهرا این سنسور دارای فیلتر رنگی RYYB است که مدت‌هاست تخصص هوآوی است.

در مورد دوربین‌های دیگر، باید گفت که احتمالا یک جفت ماژول ۵۰ مگاپیکسلی باشند که دوربین اصلی سنسور سونی IMX888 و دیگری دوربین فوق عریض IMX858 است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی +QHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات، گواهینامه IP68 و سیستم عامل Harmony OS 3.0 از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

اولین گزارش در این خصوص به چیپست اسنپدراگون +8 نسل یک برای این دستگاه اشاره داشت، اما گزارش‌های متعدد بعدی ادعا کردند که هوآوی به جای این تراشه از اسنپدراگون 8 نسل دوم استفاده خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود هوآوی P60 استاندارد دارای دوربین‌های ۵۲، ۵۰ و ۱۶ مگاپیکسلی باشد که به ترتیب دارای سنسورهای IMX789 اصلی، IMX858 فوق عریض و IMX351 تله فوتو باشند.

اگر به نمونه تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر عامل هوآوی برگردیم، آنالیز این تصویر کاری بسیار دشوار بوده، زیرا این گوشی دارای محدوده دینامیکی کافی بوده است که نه تنها توانسته یک ساختمان را که با نور مصنوعی روی پس زمینه سیاه سفید تزیین شده به خوبی به نمایش گذارد، بلکه توانسته جزییات مربوط به ماه را کاملا نشان دهد.

انتظار می‌رود هوآوی در اواخر ماه میلادی جاری هوآوی پی ۶۰ پرچم‌دار را به طور رسمی معرفی کند.

برچسب: Huawei, camera, p60 pro, p60
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم