برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هواوی Freebuds 5

اکثر هدفون‌های TWS‌ که امروزه تولید و برای بازار عرضه می‌شوند از طراحی مشابه بهره‌ می‌برند و تشخیص آن‌ها از هم کار دشواری به نظر می‌رسد. البته هدفون‌هایی مانند محصول پرمیوم برند ناتینگ یعنی ناتینگ ایر ۲ نیز وجود دارند که یکی از نقاط قوت اصلی آن‌ها طراحی خاص و ویژه محسوب می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی نیز امروز با معرفی هدفون Freebuds 5‌ نشان داد که ابایی از به کارگیری طراحی‌ خاص در محصولات خود ندارد. هدفون جدید برند هواوی امروز برای بازار اروپا و انگلستان برای فروش در دسترس قرار گرفت. در ادامه مطلب به بررسی طراحی و مشخصات فنی هدفون Freebuds 5‌ خواهیم پرداخت.

طراحی

همانطور که در تصاویر رسمی هدفون هواوی مشاهده می‌کنیم، هدفون Freebuds 5 طراحی متداول ساقه را به همراه دارد. البته هواوی شکل ظاهری ساقه این هدفون را طراحی قطره‌ای می‌نامد که ظاهرا از طراحی قطره شاهزاده روپرت (دانه‌های شیشه‌ای سخت به شکل قطره) الهام گرفته شده است. در این راستا، غول فناوری چینی ادعا کرده است که برای توسعه این طراحی جدید آزمایش‌های مختلفی را انجام داده است و شکل ظاهری هزاران گوش را بررسی کرده است. با توجه به این موضوع، هدفون Freebuds 5 به راحتی در گوش می‌نشیند و فشاری به آن وارد نمی‌کند.

کیس شارژ هدفون Freebuds 5‌ نیز بیضی‌شکل است و به راحتی در جیب کاربران قرار می‌گیرد. با باز کردن کیس، هدفون‌ها را مشاهده می‌کنیم که در کیس شارژ قرار گرفته‌اند. 

مشخصات فنی

هدفون Freebuds 5 از درایورهای دوگانه دینامیکی ۱۱ میلی‌متری بهره می‌برد. به علاوه، این هدفون به لطف سه میکروفون قدرتمند از قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی (Hybrid ANC) پشتیبانی می‌کند. در این راستا، هدفون هواوی قادر خواهد بود بین پروفایل‌های مختلف حالت حذف نویز فعال سوئیچ کند. برای برقراری تماس‌های صوتی شفاف و بدون نویز، هدفون Freebuds 5 به قابلیت حذف نویز تماس‌ها مجهز شده است. 

هدفون Freebuds 5 از اکولایزر سه‌گانه تطبیق‌پذیر پشتیبانی می‌کند که بهینه‌سازی‌های صوتی را به ارمغان می‌آورد. البته برای فعال‌سازی این قابلیت به اپلیکیشن سازگار نیاز خواهد بود. خوشبختانه هدفون هواوی از کدک صوتی LDAC و صدای باکیفیت Hi-Res برخوردار است. برای کاربران که گوشی هواوی دارند کدک صوتی L2HC نیز در دسترس خواهد بود. هدفون Freebuds 5 در گوشی‌های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS 3‌ از صدای فراگیر محیطی نیز پشتیبانی می‌کند. 

هر کدام از ایربادهای هدفون Freebuds 5 از باتری ۴۲ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند در حالی که منبع تغذیه کیس شارژ باتری ۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی است. با فعال‌سازی قابلیت حذف نویز فعال، این هدفون قادر خواهد بود تا ۳٫۵ ساعت کاربر را همراهی کند و بدون ویژگی حذف نویز فعال عمر باتری به ۵ ساعت می‌رسد. در صورت استفاده از کیس شارژ، این هدفون می‌تواند بدون قابلیت حذف نویز فعال تا ۳۰ ساعت به پخش موسیقی بپردازد و با فعالسازی این قابلیت عمر باتری به ۲۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند. 

در نهایت از دیگر مشخصات فنی هدفون Freebuds 5 می‌توان به گواهی ضدآب IP54، بلوتوث نسخه ۵٫۲ و پشتیبانی از شارژ باسیم / بی‌سیم اشاره کرد. محصول جدید هواوی با قیمت ۱۴۰ یورویی و در سه رنگ نارنجی، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم