برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اچ تی سی از گوشی وایلدفایر E2 پلی رونمایی کرد

در هفته گذشته، شاهد معرفی گوشی اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت توسط این برند محبوب بودیم و اکنون نیز اچ تی سی از گوشی جدیدی با نام وایلدفایر E2 پلی رونمایی کرده است. اچ تی سی بنا دارد تا در ابتدا این گوشی را روانه بازار قاره آفریقا کند؛ اما هنوز درباره تاریخ عرضه و قیمت آن، اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

اچ تی سی وایلدفایر E2 پلی نمایشگری ۶.۸۲ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس را به همراه دارد. در بالای این نمایشگر، شاهد یک ناچ قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است و در سوی دیگر، سیستم دوربین چهارگانه این گوشی به چشم خورده که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و نهایتا سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

اچ تی سی در این محصول از چیپست Unisoc T606 استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. این گوشی همچنین از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی کرده تا کاربران امکان افزایش حافظه داخلی آن را داشته باشند.

یکی از قابلیت‌های جالب اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت، یک اسلایدر مخصوص در فریم سمت چپ این گوشی بوده که به گفته اچ تی سی، زاویه دید نمایشگر در برخی اپلیکیشن‌های انتخابی را محدود ساخته و از حریم خصوصی شما در برابر افراد کنجکاو حفاظت می‌کند. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ را به همراه داشته و از یک باتری ۴٫۶۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی استفاده خواهد کرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم