برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاریخ رونمایی سری هواوی نوا ۱۱ مشخص شد

همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند، هواوی قصد دارد به زودی از سری گوشی‌های میان‌رده جدید خود موسوم به سری هواوی نوا ۱۱ رونمایی کند. در حالی که هنوز این برند چینی زمان رونمایی رسمی سری محصولات خود را اعلام نکرده است، یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی Weibo تاریخ دقیق معرفی سری هواوی نوا ۱۱ را فاش ساخته است. 

طبق این گزارش، سری هواوی نوا ۱۱ در تاریخ ۱۷ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین معرفی خواهد شد. دو هفته پیش نیز سری پرچمدار هواوی P60 رونمایی شد و حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد پرقدرت به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد.

سری هواوی نوا ۱۱ به احتمال زیاد در دو رنگ بنفش و سبز روانه بازار خواهد شد. پنل پشتی گوشی‌های این سری میان‌رده میزبان ماژول دوربین است که در آن سه دوربین جای گرفته است. به علاوه، لنزهای دوربین سری هواوی نوا ۱۱ به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و دوربین اصلی نیز در حلقه مرکزی جزیره دوربین دیده می‌شود.

براساس تصاویر رندری، هواوی نوا ۱۱ از نمایشگر تخت با حاشیه نمایشگر باریک بهره خواهد برد که سبب شده است نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی بالا باشد. به علاوه، نمایشگر این گوشی در خود ناچ حفره دوربین سلفی را جای خواهد داد که در مرکز صفحه نمایش قرار گرفته است. کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور در سمت راست بدنه جای گرفته‌اند در حالی که بخش پایین این گوشی شامل اسپیکر استریو، درگاه USB-C، میکروفون و درگاه سیم‌کارت خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند هواوی نوا ۱۱ پرو از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد در حالی که مدل استاندارد به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی هواوی نوا ۱۱ پرو می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و شارژ ۱۰۰ واتی نام برد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم