برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ایسوس رسما تایید کرد که در حال ساخت یک کنسول دستی به نام ROG Ally است

برند برجسته ایسوس که دستگاه‌های مخصوص بازی مختلفی را تحت نام تجاری راگ (ROG) روانه بازار می‌کند به تازگی رسما تایید کرد کنسول دستی این برند موسوم به راگ Ally در حال توسعه است. در این راستا، ایسوس اعلام کرده است که این کنسول دستی به عنوان رقیب مستقیم کنسول دستی استیم دک روانه بازار خواهد شد. 

این برند در روز ۱ آوریل تیزری را از کنسول راگ Ally‌ به اشتراک گذاشت که بسیاری از کاربران گمان کردند این تیزر مربوط به رسم دروغ اول آوریل است و این دستگاه وجود خارجی ندارد. حالا اما ایسوس با تایید رسمی اعلام کرد که کنسول دستی راگ Ally محصولی حقیقی است که در حال گذراندن مراحل توسعه است.

براساس اعلام رسمی ایسوس، کنسول دستی راگ Ally از سیستم عامل ویندوز ۱۱ بهره خواهد برد و به نسخه اختصاصی از پردازنده AMD Ryzen مجهز خواهد بود. همچنین کاربران احتمالا قادر خواهند بود برای اجرای بازی‌های گرافیکی و سنگین پردازنده گرافیکی اکسترنال را به دستگاه خود متصل نمایند. در حال حاضر، این برند دیگر جزئیات فنی کنسول دستی راگ Ally را اعلام نکرده است ولی چند منبع خبری مشخصات فنی غیررسمی این دستگاه را فاش ساخته‌اند. 

حساب یوتیوبی Dave 2D ادعا کرده است که کنسول دستی راگ Ally از نمایشگر ۷ اینچی لمسی برخوردار خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین با نسبت تصویر ۱۶:۹ همراه خواهد بود. به علاوه، گزارش شده است که کنسول راگ Ally سبک‌تر و نازک‌تر از رقیب خود یعنی استیم دک است. در این راستا، دستگاه گیمینگ ایسوس از وزن ۶۰۸ گرمی بهره می‌برد و ابعاد آن نیز به ۲۸۰ در ۱۱۳ در ۳۹ میلی‌متر می‌رسد.

ویدئویی که از تجربه کاربری کنسول دستی راگ Ally منتشر شده است نشان می‌دهد ایسوس قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلفی را برای دستگاه جدید خود تدارک دیده است. برای مثال، این کنسول به سنسور اثرانگشت مجهز شده است که احتمالا برای تعویض اکانت‌های موجود در دستگاه کاربرد خواهد داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که ایسوس هنوز زمان معرفی و برچسب قیمتی کنسول راگ Ally‌ را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود در طی هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس کاربران قرار گیرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم