برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ایسوس ذن‌فون ۱۰ از وای فای 6E پشتیبانی خواهد کرد

گوشی جدید ایسوس یا همان ذن‌فون ۱۰ به تازگی موفق به دریافت تاییدیه از اتحادیه وای فای شده که نشانگر عرضه آن در آینده نزدیک است. در این گواهی ذکر شده که ایسوس ذن‌فون ۱۰ از سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده کرده و پشتیبانی از باند‌های وای فای ۲.۴، ۵ و ۶ گیگاهرتزی را به همراه دارد. 

باند ۶ گیگاهرتز، مخصوص استاندارد جدید وای فای 6E است و تنها روتر‌های جدید و رده بالا آن را به همراه دارند. با استناد به گزارشات پیشین، ایسوس ذن‌فون ۱۰ در روز ۲۹ ژوئن (۸ تیر) معرفی خواهد شد. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم است. 

این محصول همچنان دارای نمایشگری ۵.۹ اینچی خواهد بود؛ اما احتمالا شاهد افزایش میزان روشنایی یا نرخ نوسازی در آن هستیم. ذن‌فون ۱۰ از نظر طراحی، شباهت‌های زیادی به نسل گذشته دارد؛ البته این گوشی در رنگ‌های جدید قرمز و سبز نیز روانه بازار شده که انتخاب‌های بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. 

در نسل پیشین یا همان ذن‌فون ۹، شاهد استفاده از یک سیستم لرزشگیر گیمبالی برای دوربین اصلی بودیم و به ادعای شایعات، ایسوس قصد داشته تا در محصول تازه خود از نسل جدید این سیستم لرزشگیر استفاده کند.

درباره ایسوس ذن‌فون ۱۰ و پشتیبانی آن از وای فای 6E چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، چقدر برای دسترسی گسترده کاربران به روتر‌ها و مودم‌هایی با استانداردهای وای فای 6 و 6E زمان لازم است؟

برچسب: asus, ZENFONE10, 6E, asus zenfone 10
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم