برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پرچمدار بعدی موتورولا مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

در چند سال اخیر، گوشی‌های پرچمدار موتورولا پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند و با بهبودهای فراوانی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. در این رابطه، موتورولا اج پلاس ۲۰۲۳ (Motorola Edge Plus 2023) را می‌توان بهترین پرچمدار چند سال اخیر این برند دانست. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا ظاهرا قصد عرضه یک گوشی پرچمدار جدید را دارد که احتمالا از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. 

موتورولا به تازگی ویدئویی از پرچمدار جدید خود موسوم به موتو X50 اولترا را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذشته است. در این ویدئو، موتو X50 اولترا یک «AI phone» نامیده می‌شود. با توجه به این موضوع، پرچمدار موتورولا ظاهرا یک گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. 

به نظر می‌رسد موتورولا نیز به مانند سامسونگ تمرکز خود را روی توسعه گوشی‌های مجهز به هوش مصنوعی گذاشته و درنظر دارد که بازاریابی پرچمدار خود را با تکیه بر قابلیت‌های هوش مصنوعی انجام دهد. البته موتورولا در حال حاضر به هیچکدام از این قابلیت‌ها اشاره‌ای نکرده ولی انتظار می‌رود که موتو X50 اولترا به مانند سایر رقبا از ویژگی خلاصه‌سازی متون یا ادیت تصاویر به کمک هوش مصنوعی برخوردار شود.

در ویدئویی که موتورولا به اشتراک گذاشته جزئیات طراحی زیادی از موتو X50 اولترا مشخص نمی‌شود ولی امکان دارد که این گوشی به پنل پشتی چرمی مجهز شود.

در نهایت باید اشاره کرد که موتو X50 اولترا احتمالا تنها برای بازار چین عرضه می‌شود ولی همچنان امکان دارد که این گوشی با نامی دیگر در اختیار بازارهای جهانی نیز قرار بگیرد. 

برچسب: MOTOROLA-X50-X-50
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم