برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئيات فنی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شد

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی خواهد کرد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری کره قصد عرضه یک گوشی دیگر را دارد که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۴ محسوب می‌شود و گلکسی اس ۲۴ FE نام خواهد داشت.

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ میلادی گوشی گلکسی اس ۲۱ FE را عرضه کرد و سپس سال بعد از آن گلکسی اس ۲۳ FE را در اختیار کاربران قرار داد. حالا افشاگری شناخته‌شده به نام OreXDA بخشی از جزئيات فنی گلکسی اس ۲۴ FE را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته‌های این افشاگر، میان‌رده پرمیوم سامسونگ در دو نسخه تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهد شد. سامسونگ سال گذشته گلکسی اس ۲۳ FE را در یک نسخه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه کرد که در مقایسه با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy موجود در سری گلکسی اس ۲۳، سخت‌افزار ضعیف‌تری محسوب می‌شود.

گلکسی اس ۲۴ FE همچنین به نمایشگر امولد ۶٫۱ اینچی امولد مجهز خواهد بود که البته OreXDA درباره درستی این موضوع چندان مطمئن نیست. منبع تغذیه این دستگاه باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که به نسبت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۴ بهبود چشمگیری خواهد داشت.

محصول جدید سامسونگ در یک نسخه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. 

با نگاهی به مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ FE، می‌توان متوجه شد که این گوشی بسیاری از ویژگی‌های گلکسی اس ۲۴ را به ارث خواهد برد. البته با توجه به این که نسخه FE به طور معمول از مدل‌های سری گلکسی اس ارزان‌تر است، سامسونگ احتمالا مجبور خواهد شد که در برخی از زمینه‌ها مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ FE را تضعیف کند.

در حال حاضر، اختلاف قیمتی بین گلکسی اس ۲۳ FE و گلکسی اس ۲۳ برابر با ۲۰۰ دلار است. در این راستا، سامسونگ برای حفظ این اختلاف قیمتی احتمالا گلکسی اس ۲۴ FE را به دوربین‌های ضعیف‌تر مجهز خواهد کرد و یا در ساخت آن از مواد ارزان‌تری استفاده می‌کند.

در صورتی که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE را با زمان‌بندی مشابه نسل قبلی عرضه کند، احتمالا شاهد معرفی این گوشی در ماه اکتبر سال جاری خواهیم بود. 

برچسب: S24FE
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم