برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سامسونگ عملکرد دوربین سری گلکسی اس ۲۴ را بهبود خواهد داد

نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ با بهبودهای فراوانی در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار همراه شده است. با این وجود، کاربران خبر از وجود مشکلاتی جزئی در بخش دوربین سری گلکسی اس ۲۴ داده‌اند و منتظر برطرف شدن این مشکلات هستند.

 

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ ظاهرا مشکلات دوربین گوشی‌های پرچمدار خود را تایید کرده و اعلام کرده این ایرادات در قالب بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مرتفع خواهند شد.

 

یک کاربر در انجمن رسمی سامسونگ به تازگی ادعا کرده که کیفیت تصاویر ثبت‌شده توسط سری پرچمدار سامسونگ در سطح چندان بالایی قرار ندارد. یک مقام سامسونگ در پاسخ به این گزارش اعلام کرد که سامسونگ در حال کار روی بهینه‌سازی دوربین سری گلکسی اس ۲۴ است.

در ادامه، این مقام اذعان داشته که دقت رنگ تصاویر بهبود پیدا خواهد کرد و حالت «افکت سه‌بعدی» نیز در مقایسه با نسل‌های قبلی سری گلکسی اس بهتر خواهد شد.

 

 

 

چندین گزارش ادعا کرده‌اند که دوربین سری گلکسی اس ۲۴ در محیط با نور ضعیف با نویز زیادی تصاویر را ثبت می‌کند. همچنین در محیط بیرونی نیز مشکل نوردهی شدید وجود دارد و در اطراف منبع نور در محیط کم نور نیز دامنه پویایی (Dynamic Range) محدود می‌شود. به نظر می‌رسد بروزرسانی‌های آینده سامسونگ این مشکلات را حل خواهد کرد.

 

متاسفانه سامسونگ زمان دقیقی را برای عرضه این بروزرسانی‌ها اعلام نکرده ولی به احتمال بسیار زیاد بهبودهای دوربین سری گلکسی اس ۲۴ با اولین بروزرسانی‌ها همراه خواهند شد. 

برچسب: Samsung
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم