برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی A55 وارد بازار شد

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه میان‌رده نسل جدید خود موسوم به گلکسی A55 است. این میان‌رده که به عنوان جانشین گوشی محبوب گلکسی A54 روانه بازار خواهد شد در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی A55 به تازگی در گواهی بلوتوث SIG لیست شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

طبق این گزارش، گلکسی A55 با شناسه مدل SM-A556E در گواهی بلوتوث SIG ثبت شده است. جدا از تایید نام آن، گواهی بلوتوث نشان می‌دهد که گلکسی A55 از  بلوتوث نسخه ۵٫۴ پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به ثبت شدن گلکسی A55 در گواهی بلوتوث، انتظار می‌رود که میان‌رده سامسونگ به زودی معرفی شود. 

اخیرا نیز گلکسی A55 در گواهی‌های 3C و TUV Rheinland ثبت شده است. این دو گواهی تایید کرده‌اند که میان‌رده سامسونگ از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که مشابه توان شارژ گوشی گلکسی اس ۲۴ است. 

براساس آنچه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، گلکسی A55 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ خواهد بود که با پردازنده گرافیکی AMD همراه می‌شود. در واقع، گلکسی A55 به اولین گوشی میان‌رده سامسونگ بدل خواهد شد که از پردازنده گرافیکی AMD برخوردار می‌شود.

گلکسی A55 از سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم