برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شیائومی ۱۴ اولترا به زودی عرضه می‌شود

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه پرچمدار پرمیوم موردانتظار خود موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا است. با این وجود، غول فناوری چین هنوز زمان دقیق رونمایی از این گوشی قدرتمند را تایید نکرده است.

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک مقام ارشد برند شیائومی به طور غیر مستقیم از عرضه شیائومی ۱۴ اولترا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیرعامل برند شیائومی،‌ لو ویبینگ با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که قصد دارد از یک گوشی جدید استفاده بکند که از قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای بهره می‌برد و تجربه عکاسی باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به این که شایعات اذعان داشته‌اند که پرچمدار پرمیوم شیائومی با بهبودهای فراوانی در بخش دوربین همراه خواهد شد، به نظر می‌رسد گوشی مدنظر آقای ویبینگ همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود. 

گزارش‌های اولیه ادعا کرده‌اند که شیائومی ۱۴ اولترا در پایان سه‌ماهه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی شیائومی در نزدیکی و یا در طی ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه شود. 

شایان ذکر است که با برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) در ماه آینده میلادی، احتمال دارد که شیائومی از این فرصت استفاده کند تا شیائومی ۱۴ اولترا را معرفی بکند. کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد. 

اخیرا نیز تصویری از ماژول دوربین شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد که طراحی دایره‌ای آن را نشان می‌دهد. به علاوه، کیت دوربین بی‌سیم این گوشی چندی پیش در گواهی 3C ثبت شد. شایعات دیگر نیز خبر از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای شیائومی ۱۴ اولترا داده‌اند. 

برچسب: XIAOMI
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم