برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پرشیا موبایل نمایندگی رسمی گوشی های ریلمی

توسط

پرشیا موبایل نمایندگی گوشی های ریلمی 

این روزها برندهای مختلف و متعددی در دنیا به وجود آمده‌اند اکثر آن‌ها چینی است و در حال کپی‌کردن از برندهای مشهور دیگر هستند؛ شاید تصور کنید ریلمی هم جزو برندهای بی‌کیفیت چینی باشد، اما این‌طور نیست و این برند زیرشاخه اوپو تا سال 2018 بوده است. ریلمی در سال 2010 ابتدا با نام اوپو ریل (Oppo Real) شروع به کار کرد و در سال 2018 بود که تصمیم گرفت مستقل با نام Realme شروع به کار کند و نمایندگی محصولات ریلمی را در سرتاسر جهان بنا کند. سیاست شرکت ریلمی طبق گفته مؤسس این برند، تولید گوشی‌های باکیفیت و با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب برای جوانان است؛ در حال حاضر به جز گوشی های ریلمی، انواع دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند این برند هم وارد بازار ایران شده و می‌توانید آن‌ها را در نمایندگی ریلمی در ایران پرشیا موبایل خریداری کنید.

اکنون که اکثر برندهای بزرگ دنیا در ایران وجود ندارند و به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند در ایران نمایندگی داشته باشند، نمایندگی رسمی ریلمی توسط پرشیا موبایل  در ایران در حال فعالیت است و به همین دلیل خدمات پس از فروش این گوشی بهتر از رقبایش است.

پرشیا موبایل  نمایندگی گوشی ریلمی در تهران  است و می‌توانید محصولات ریلمی را به‌صورت عمده از این سایت  خریداری کنید؛ در نتیجه اگر مغازه‌دار و فروشنده هستید و به دنبال نمایندگی فروش گوشی ریلمی می‌گردید تا محصولات این برند را با بهترین قیمت تهیه کنید، پرشیا موبایل  ارائه‌دهنده تمام دستگاه‌های ریلمی به‌صورت مستقیم از کارخانه است.

انواع گوشی‌های برند بزرگ دنیا  با بهترین قیمت که می‌توانید از طریق سایت پرشیا موبایل به‌صورت عمده و تک تهیه کنید.

 گوشی ریلمی

گوشی های ریلمی به نسبت قیمتی که دارند، سخت‌افزار خوبی ارائه می‌دهند؛ مانند گوشی‌های چینی که امروزه در بازار رشد زیادی کرده‌اند و کاربران زیادی را مجاب به خرید این نوع گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه می‌کنند. محصولات ریلمی به‌تازگی وارد بازار شده‌اند و ممکن است کاربران زیادی آن را نشناسند یا تصور کنند به دلیل نام مشابه با محصولات شیائومی، ریلمی هم جزو گوشی های شیائومی است. اما ریلمی شرکت چینی تمام چینی نیست و از قطعات درجه یک استفاده می‌کند. گوشی های ریلمی به‌تازگی شناخته شده‌اند و هنوز راه زیادی برای پیشرفت پیش رویش قرار دارد. به‌عنوان مثال ریلمی هم از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند و رابط کاربری مستقل خودش را روی آن اجرا می‌کند، اما این رابط کاربری هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند مانند وان پلاس یکی از برترین‌ها در رابط کاربری باشد.

طراحی گوشی های ریلمی بسیار زیبا و مختص به خودش است، به دلیل ارزان‌قیمت بودن ممکن است از بدنه پلاستیکی استفاده کنند، اما بسیار مقاوم و سبک هستند. خوش‌دست بودن گوشی های ریلمی باعث می‌شود حس خوبی از در دست گرفتن آن‌ها به شما منتقل شود. اما باید منتظر پیشرفت هرچه بیشتر برند ریلمی و گسترده‌تر شدن محصولات آن باشیم. در حال حاضر ریلمی علاوه بر گوشی، ساعت هوشمند، لوازم جانبی مانند کابل شارژ، هدفون و هندزفری تولید و روانه بازار کرده است. می‌توانید تمام این محصولات را از سایت پرشیا موبایل به‌صورت عمده و تک خریداری کنید.

برچسب: REALME
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم