برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سری ردمی نوت ۱۳ با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود

پس از ماه حضور در بازار چین، سری ردمی نوت ۱۳ در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. شیائومی همچنین هفته گذشته تایید کرد که نسل جدید سری ردمی نوت در سال ۲۰۲۴ میلادی بروزرسانی HyperOS را دریافت خواهد کرد.

حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی جزئیات جدیدی پیرامون کانفیگ‌ها و برچسب قیمتی سری ردمی نوت ۱۳ برای بازار هند است. در صورت صحت ادعای مطرح‌شده در این گزارش، گوشی ردمی نوت ۱۳ را می‌توان یکی از خوش‌قیمت‌ترین محصولات بازار به شمار آورد. 

افشاگری ادعا کرده که شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۳ را در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد کرد. به علاوه، این گوشی در سه کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران هندی قرار می‌گیرد. قیمت پایه این دستگاه برای بازار هند برابر با ۲۵۲ دلار گزارش شده که ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌برد. 

ردمی نوت ۱۳ پرو نیز در سه رنگ مشکی،‌ سفید و بنفش معرفی خواهد شد. کانفیگ‌های نسخه پرو سری شامل دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. قیمت احتمالی ردمی نوت ۱۳ پرو برای نسخه پایه برابر با ۳۵۰ دلار گزارش شده است. قبلا شایعه شده بود که این گوشی با قیمت ۵۰۰ یورویی برای بازارهای اروپایی عرضه می‌شود که تفاوت معناداری با قیمت ۳۵۰ دلاری این گزارش دارد. 

به مانند نسخه پرو، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز رنگ‌بندی مشکی، سفید و بنفش را به همراه خواهد داشت و در دو کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. قیمت این گوشی برای بازار هند ۴۳۰ دلار خواهد بود. در گذشته، گزارشی ادعا کرده که بود که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با قیمت ۵۵۰ یورویی برای بازار اروپا در دسترس قرار می‌گیرد. 

کاربران در ازای پرداخت مبالغ ذکر شده، گوشی‌هایی با مشخصات فنی کارآمد مانند نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای مدل پرو، گواهی IP68 و تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا برای نسخه پرو پلاس و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را دریافت خواهند کرد. 

ردمی نوت ۱۳ نیز از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ بهره می‌برد و به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری این گوشی نیز از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۳۳ واتی برخوردار است.

برچسب: XIAOMI
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم