برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آنر X7b رسما معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری حجیم

آنر به تازگی از یک میان‌رده رونمایی کرده که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های این برند برای بازار جهانی محسوب می‌شود.

برند آنر امروز از یک گوشی میان‌رده اقتصادی رونمایی کرد که آنر X7b نام دارد. محصول جدید آنر یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های این برند برای بازار جهانی محسوب می‌شود که از مشخصات فنی قابل توجهی مانند باتری حجیم، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برخوردار شده است.

متاسفانه تراشه کوالکام یک سخت‌افزار LTE است و آنر X7b نیز تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. پنل جلویی میان‌رده آنر میزبان یک نمایشگر ۶٫۸ اینچی ال‌سی‌دی است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر تخت همچنین به یک ناچ حفره مجهز شده که در آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. برای محافظت در برابر نور آبی، نمایشگر آنر X7b موفق به ثبت گواهی TUV Rheinland شده است.

در پنل پشتی آنر X7b دو ماژول دایره‌ای شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن‌ها سه دوربین جای گرفته‌اند. در این راستا، میان‌رده آنر از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار شده است.

برجسته‌ترین ویژگی آنر X7b را می‌توان باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به شمار آورد که انرژی موردنیاز برای ۱۸ ساعت پخش مداوم ویدئو، ۲۴ ساعت گردش در شبکه‌های مجازی و ۶۹ ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌آورد. این باتری همچنین از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه آنر آداپتور شارژ SuperCharge را همراه با این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که آنر X7b در دو کانفیگ حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربران می‌تواند حافظه داخلی دستگاه را به راحتی افزایش دهند. این گوشی با اندروید ۱۳ مبتنی بر MagicOS 7.2 عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر X7b در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای به فروش خواهد رسید. برچسب قیمتی دستگاه برابر با ۲۴۹ دلار (۲۲۹ یورو) اعلام شده ولی به احتمال زیاد قیمت نهایی آن برای مناطق مختلف اندکی متفاوت خواهد بود.

برچسب: X7b
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم