برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شیائومی ۱۴ اولترا با یک بهبود مهم برای دوربین اصلی خود همراه خواهد شد

شایعه‌ای ادعا کرده که پرچمدار پرمیوم شیائومی به گشودگی دیافراگم متغیر مجهز خواهد بود.

متاسفانه شیائومی مدل الترا سری پرچمدارهای خود را به طور گسترده روانه بازارهای جهانی نکرده تا شاهد رقابت این گوشی‌ها با پرچمدارهای تمام عیار بازار مانند آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا باشیم. برای مثال، دو گوشی شیائومی ۱۳ اولترا و شیائومی 12S اولترا به طور محدود برای بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

در حال حاضر، دو پرچمدار فعلی شیائومی یعنی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نیز تنها برای بازار چین معرفی شده‌اند و غول فناوری چینی هنوز هیچ اشاره‌ای به عرضه آن‌ها برای بازارهای جهانی نداشته است. با این وجود، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال توسعه نسل جدید پرچمدار پرمیوم خود موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی جزئیات جدیدی پیرامون سیستم دوربین شیائومی ۱۴ اولترا در دسترس قرار گرفته که خبر از یک بهبود مهم برای این گوشی می‌دهند.در این رابطه، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که حاوی مشخصات فنی سیستم دوربین یک پرچمدار ناشناس است. به نظر می‌رسد این گوشی مدنظر همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

طبق گفته این افشاگر، شیائومی ۱۴ اولترا به مانند نسل قبلی خود از چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. علی‌رغم این شباهت‌ها،‌ پرچمدار جدید شیائومی با یک بهبود بزرگ برای دوربین اصلی همراه خواهد شد. در این راستا، گزارش شده که شیائومی ۱۴ اولترا از قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر بین بازه f/1.6 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، شیائومی ۱۳ اولترا از قابلیت گشودگی دیافراگم دوگانه f/1.9 و f/4.0 برخوردار است.

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS ادعا کرده که فاصله کانونی دوربین شیائومی ۱۴ اولترا به ترتیب ۰٫۵ برابری، ۱ برابری، ۳ برابری و ۵ برابری خواهد بود.

شایان ذکر است که شیائومی ۱۴ اولترا احتمالا به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز خواهد شد چرا که ظاهرا نمونه‌های اولیه این گوشی با پنل شیشه‌ای نیز آزمایش شده‌اند. البته احتمال عرضه این گوشی با پنل چرمی نیز دور از ذهن نیست ولی کاربران می‌توانند امیدوار باشند که شیائومی ۱۴ اولترا در دو نسخه با پنل‌های شیشه‌ای و چرمی معرفی شود.

در نهایت باید اشاره کرد که دیگر مشخصات فنی شیائومی ۱۴ اولترا هنوز مشخص نیست ولی انتظار داریم که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و سیستم عامل HyperOS رونمایی شود. امکان دارد پرچمدار پرمیوم شیائومی در طی ماه‌های پیش رو برای بازارهای جهانی معرفی شود.

برچسب: XIAOMI
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم