برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بروزرسانی One UI 6.0 برای گلکسی A54 عرضه شد

سامسونگ عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای میان‌رده محبوب خود آغاز کرد.

پس از عرضه بروزرسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ برای سری گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۲، حالا نوبت به یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A54 رسیده است. در حال حاضر، این بروزرسانی برای کاربران حاضر در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته ولی انتظار می‌رود در طی روزهای‌ آینده بروزرسانی One UI 6.0 برای دیگر بازارها نیز عرضه شود.

طبق گزارش وبسایت SamMobile، یک کاربر در شبکه اجتماعی رددیت (Reddit) ادعا کرده که بروزرسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را دریافت کرده است. این وبسایت نیز صحت گفته‌های این کاربر را تایید کرده و اذعان داشته که بروزرسانی اندروید ۱۴ واقعا برای کاربران گلکسی A54 که در ایالات متحده حضور دارند‌، عرضه شده است.

گلکسی A54 سومین گوشی و اولین میان‌رده سامسونگ به شمار می‌رود که بروزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند. البته باید خاطرنشان کرد که تنها این بروزرسانی به صورت گسترده عرضه نشده و تنها اپراتور AT&T آن را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بروزرسانی One UI 6.0 با بهبودهایی در زمینه‌های طراحی، عملکرد و امنیت دستگاه همراه شده و همچنین چندین قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از تغییرات بروزرسانی جدید سامسونگ می‌توان طراحی جدید پنل تنظیمات سریع، ویژگی‌های شخصی‌سازی صفحه قفل، ویژگی Auto Blocker و برنامه ادیت ویدئو Studio Video را نام برد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم