برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پوکو C65 با تراشه هلیو G85 رسما رونمایی شد

برند شیائومی امروز از یک میان‌رده اقتصادی جدید به نام پوکو C65 رونمایی کرده که به عنوان نسخه نسل جدید پوکو C55 روانه بازار می‌شود. گوشی جدید غول فناوری چینی در مقایسه با مدل قبلی خود از نمایشگر با نرخ نوسازی بالاتر، دوربین‌های باکیفیت و شارژ سریع‌تر بهره‌مند شده است.

در پنل جلویی پوکو C65‌ شاهد نمایشگر IPS ال‌سی‌دی بزرگ ۶٫۷۴ اینچی هستیم که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر قادر است به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و از عمق رنگ ۸ بیتی نیز برخوردار است. به لطف گواهی TUV برای محافظت در برابر تشعشع نور آبی، نمایشگر پوکو C65 به چشم کاربر آسیب وارد نمی‌کند و همچنین از فناوری تنظیم نور DC نیز پشتیبانی می‌کند.

برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، کاربران دوربین ۸ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که به نسبت دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی پوکو C55 بهبود نسبتا قابل توجهی محسوب می‌شود. در صورت ضعیف بودن شرایط نوری، دوربین سلفی دستگاه از نور ملایمی استفاده می‌کند تا کیفیت تصویر بهتر شود.

در پنل پشتی پوکو C65 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار دارند. برای امنیت بیشتر، کاربران یا می‌توانند از سنسور اثرانگشت کنار بدنه بهره ببرند یا از قابلیت تشخیص چهره دوربین سلفی استفاده کنند

انرژی موردنیاز پوکو C65 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. البته در جعبه گوشی تنها شارژر ۱۰ واتی وجود دارد. یکی از بهبودهای مهم پوکو C65 اضافه شدن درگاه USB-C است. شیائومی جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نیز در گوشی خود به کار برده است.

قلب تپنده پوکو C65 تراشه ۱۲ نانومتری هلیو G85 است که با حافظه  رم ۶ و ۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این گوشی همچنین در دو کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. رنگ‌بندی دستگاه شامل سه رنگ مشکی، آبی و بنفش می‌شود. متاسفانه در حال حاضر نحوه عرضه و برچسب قیمتی پوکو C65 مشخص نشده است.

برچسب: POCO, پوکو, g85, c65
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم