برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شایعه‌ای جدید بار دیگر فریم تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا را تایید می‌کند

برخلاف مدل پرمیوم سری گلکسی اس ۲۴، نسخه‌های استاندارد و پلاس همچنان با فریم آلومینیومی عرضه می‌شوند.

در طی چند وقت گذشته، شایعات مختلفی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ برای رقابت با اپل و گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۵ پرو و آيفون ۱۵ پرو مکس، در گوشی پرمیوم سال ۲۰۲۴ خود یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد. حالا اما به تازگی گزارشی جدیدی در دسترس قرار گرفته که این ادعا را بار دیگر تایید می‌کند.

این گزارش که از سوی برخی منابع ناشناس در کشور کره جنوبی منتشر شده ادعا می‌کند که گلکسی اس ۲۴ اولترا به اولین دستگاه سامسونگ بدل خواهد شد که به فریم تیتانیومی مجهز می‌شود. سپس با توجه به میزان استقبال کاربران از این ویژگی جدید، غول فناوری کره احتمالا دیگر مدل‌های سری گلکسی اس را با فریم تیتانیومی همراه خواهد کرد.

دو ماه پیش، شایعه‌ای اعلام کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی برخوردار خواهد شد. با این وجود، در اوایل ماه اکتبر افشاگری شناخته‌شده ادعا کرد که هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ یعنی گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا از قابلیت اشاره‌شده بهره خواهند برد. حالا اما این گزارش جدید ضمن رد این شایعه تنها وجود فریم تیتانیومی در گلکسی اس ۲۴ اولترا را تایید می‌کند.

منابع خبری اذعان داشته‌اند که در حال حاضر، توسعه فریم آلومنیومی برای سری گلکسی اس زیر ۲۰ دلار برای سامسونگ هزینه دارد. در این راستا، ظاهرا استفاده گسترده از فریم تیتانیومی ارتباط مستقیمی با میزان بازدهی فرآیند تولید این فریم دارد. در صورت پایین بودن بازدهی، هزینه‌ تمام‌شده توسعه فریم تیتانیومی تا چهار الی پنچ برابر بیشتر خواهد بود که باعث می‌شود سامسونگ از ساخت آن صرف‌نظر کند.

سامسونگ ظاهرا قصد دارد در ابتدا حدود ۱۵ میلیون فریم تیتانیومی توسعه دهد که دقیقا با آمار فروش ۱۵ میلیون واحدی گلکسی اس ۲۳ اولترا در طی سال جاری برابر است. این موضوع به خودی خود تایید می‌کند که تنها مدل پرمیوم سری گلکسی اس ۲۴ فریم تیتانیومی را دریافت خواهد کرد.

در پایان این گزارش اشاره شده که گلکسی اس ۲۴ اولترا از نمایشگر تخت بهره خواهد برد. به علاوه، در حالی که فریم خارجی دستگاه از جنس تیتانیوم خواهد بود، سامسونگ برای فریم داخلی از آلومینیوم استفاده خواهد کرد. این طراحی را در حال حاضر در سری آیفون ۱۵ پرو دیده‌ایم.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم