برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پوکو M6 معرفی شد: رم ۸ گیگابایتی و دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس

روز گذشته، شیائومی از یک گوشی اقتصادی برای بازار هند رونمایی کرده که روانه بازارهای جهانی می‌شود. این محصول مقرون به صرفه که پوکو M6 نام دارد به تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز است و با سه نسخه حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته به لطف قابلیت حافظه رم مجازی، رم دستگاه تا ۸ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. 

طبق اعلام رسمی شیائومی، پوکو M6 از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی ال‌سی‌دی بهره می‌برد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. این پنل همچنین قادر است به نرخ روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و توسط محافظ گوریلا گلس محافظت می‌شود.

پوکو M6 از حافظه داخلی UFS 2.2 برخوردار است که در دو ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. البته کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه کارت حافظه microSD حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهند. 

منبع تغذیه پوکو M6 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی گوشی شیائومی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد که با یک لنز کمکی نیز همراه شده است. 

شیائومی پوکو M6 را به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت کنار بدنه مجهز کرده است. این گوشی همچنین قابلیت دو سیم کارت را نیز همراه خواهد داشت. پوکو M6 با اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی دستگاه شامل دو رنگ آبی و مشکی خواهد بود. 

شایان ذکر است که پوکو M6 ظاهرا نسخه ری‌برند ردمی 13C است چرا که این دو گوشی از مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند. البته تفاوت‌هایی در طراحی آن‌ها دیده می‌شود ولی جزئیات فنی آن‌ها کاملا یکسان است. 

برچسب: POCO, M6
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم