برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئیات فنی نمایشگر و دوربین اوپو فایند N3 فاش شد

اوپو در طی ماه جاری میلادی احتمالا از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به اوپو فایند N3 و فایند N3 فلیپ رونمایی خواهد کرد. در چند وقت گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون گوشی تاشو فلیپ این برند چینی منتشر شده است. حالا اما نوبت به اوپو فایند N3 رسیده و جزئيات فنی مربوط به نمایشگر و سیستم دوربین این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، ادعا کرده است که مشخصات فنی اوپو فایند N3 را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش این افشاگر، محصول تاشو جدید اوپو از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

البته ظاهرا اوپو سیستم دوربین فایند N3 را تغییر داده است چرا که نمونه‌های مهندسی اولیه این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار بوده است.

افشاگر چینی ادعا کرده است که اوپو فایند N3 از سنسور IMX890 برای دوربین اصلی، سنسور IMX581 برای دوربین فوق عریض و سنسور OmniVision OV64B برای دوربین تله‌فوتو (زوم ۳ برابری) استفاده خواهد کرد. به علاوه، اوپو فایند N3 از نمایشگر داخلی ۷٫۸۲ اینچی بهره خواهد برد در حالی که نمایشگر کاور دستگاه شامل پنل ۶٫۳۱ اینچی خواهد بود. این دو نمایشگر به احتمال زیاد میزبان دوربین‌های سلفی ۲۰ و ۳۲ مگاپیکسلی خواهند بود.

برچسب: OPPO FIND, oppo find n3
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم