برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رابط کاربری روشن (light) از توییتر حذف خواهد شد

از زمان روی کار آمدن ایلان ماسک در نقش مدیر عامل توییتر، اتفاقات بزرگی برای این شبکه اجتماعی رخ داده است. اما مطمئنا هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که نام این اپلیکیشن از توییتر به اکس تغییر پیدا کند! حالا به نظر می‌رسد که یک تغییر دیگر نیز در صف انتظار بوده و طبق اعلام ایلان ماسک، ظاهر روشن برای همیشه از توییتر خواهد رفت و جای خود را به حالت دارک خواهد داد.

وی در روزهای اخیر تغییرات زیادی رو اکانت خود در این شبکه اجتماعی که با نام توییتر یا اکس شناخته می‌شود، انجام داده است. او به تازگی در پاسخ به یکی از کاربران، اعلام کرده است که توییتر به زودی تنها به تم دارک مجهز بوده و این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای آن بیافتد.

در حال حاضر، توییتر به هر دو حالت لایت و دارک مجهز است و کاربران می‌توانند گزینه دلخواه خود را از میان دو آیتم یاد شده انتخاب کنند. همچنین یک آپشن Dim نیز موجود است که همان حالت تیره، اما با بکگراندی با رنگ آبی تیره به جای مشکی است. اگر صحبت‌های ایلان ماسک صحت داشته باشد، آپشن‌های یاد شده حذف شده و تم دارک به عنوان تنها انتخاب برای توییتر جایگزین می‌شود.

در حالی که بسیاری از کاربران این روزها به ظاهر Dark علاقه بسیار زیادی دارند، اما از سوی دیگر برخی افراد ظاهر روشن را ترجیح می‌دهند. همچنین بسیاری از کاربران این روزها بر اساس وضعیت شبانه روز، بین حالت لایت و دارک سوییچ می‌کنند. حذف حالت لایت می‌تواند این دسته از افراد را ناامید کند.

بر اساس اعلام نظر بسیاری از کاربران در قسمت منشن‌های توییت ایلان ماسک، خواندن متن‌ها در نور روز در حالت دارک کمی اذیت کننده به نظر می‌رسد. به عنوان یک آپشن، او می‌تواند تم دارک را به عنوان حالت پیش فرض اضافه کرده، اما امکان انتخاب تم Light را نیز به کاربران بدهد. اما از آن جا که ایلان ماسک تصورات خود را در هر ساعت تغییر می‌دهد، لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه اتفاقی برای این شبکه اجتماعی دوست داشتنی رخ خواهد داد.

البته در زمان نگارش این مطلب، ایلان ماسک تأیید کرده است که حالت Dark به عنوان تم پیش فرض انتخاب شده، اما امکان تغییر آن به حالت لایت نیز وجود خواهد داشت.

با ریبرند شدن توییتر و تغییر نام آن به X، به نظر می‌رسد که این شخص میلیاردر قصد دارد تا این اپلیکیشن را به یک سوپر اپ تبدیل کند که امکانات مختلفی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد؛ چیزی شبیه به وی چت در کشور چین. به عنوان مثال بد نیست بدانید به زودی امکان برقراری تماس با اشخاص دیگر از طریق این اپلیکیشن فراهم خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم