برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون بیتس استودیو پرو معرفی شد: صدای فراگیر محیطی و حذف نویز فعال تطبیق‌پذیر

برند بیتس که در حال حاضر به شرکت اپل تعلق دارد امروز از نسل چهارم هدفون‌های استودیو موسوم به بیتس استدیو پرو رونمایی کرد. ۱۵ سال پیش، هنرمندی آمریکایی به نام Dr. Dre با همکاری یک تهیه‌کننده موسیقی (جیمی آیوین) اولین نسل از هدفون‌ بیتس استودیو را عرضه کرده‌اند که باعث شهرت جهانی این برند برجسته شد.

از نقطه نظر طراحی، بیتس تغییری در ظاهر هدفون استودیو پرو اعمال نکرده است و ظاهرا از طراحی جذاب این هدفون که به نوعی امضای آن به حساب می‌آید رضایت کامل دارد. برخلاف طراحی تکراری، عملکرد فنی هدفون بیتس استودیو پرو با بهبودهای زیادی همراه شده است که به طور کلی شامل پنج بخش کیفیت صدا، راحتی / مقاومت بالا، اتصالات، سازگاری کامل با اکوسیستم و عملکرد مکالمه می‌شوند.

هدفون بیتس استودیو پرو از آخرین فناوری‌های برند اپل مانند صدای فراگیر محیطی قابل شخصی‌سازی، سنسور شتاب‌سنچ و ژیروسکوپ برای رهگیری حرکات سر و قابلیت حذف نویز فعال تطبیق‌پذیر بهره می‌برد. برای حذف نویزهای محیط، این هدفون از پردازنده اختصاصی و میکرفون‌های پیشرفته استفاده می‌کند.

هدفون جدید اپل از درایورهای ۴۰ میلی‌متری اختصاصی با طراحی ترانسدیوسر برخوردار است که در مقایسه با نسل قبلی هدفون‌های بیتس استدیو دیستورت صدا (خرابی صدا در سیگنال‌های اصلی) را تا ۸۰ درصد کم می‌کند. قابلیت Enhanced Call با کمک ماشین یادگیری و میکروفون‌های دیجیتالی جدید تا ۲۷ درصد صدای شفاف‌تری را در هنگام صحبت و مکالمه به ارمغان می‌آورد.

هدفون بیتس استودیو پرو از سه حالت برای اتصال بهره می‌برد که شامل حالت بلوتوث کلاس یک، صدای USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون می‌شود. صدای USB-C از هر دو حالت صدای بدون افت کیفیت و توانایی شارژ همزمان با گوش دادن به موسیقی پشتیبانی می‌کند. جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف سازگار است.

در حالت اتصال به USB-C، هدفون بیتس استودیو پرو قادر است بین سه پروفایل مختلف سوییچ کند. این سه پروفایل به ترتیب Signature (صدای متعادل برای موسیقی)، Entertainment (صدای مخصوص بازی و فیلم) و Conversation (برای تماس‌های صوتی و پادکست ضمن کاهش بیس صدا) نام دارد.

طراحی بیتس استودیو پرو برای همه کاربرانی که قبلا از هدفون‌های استودیو استفاده کرده‌اند آشنا است. در این راستا، هدفون جدید اپل از هدبند بالشی، طراحی تاشو برای حمل‌پذیری آسان و کاپ‌های بالشتکی برای راحتی گوش بهره می‌برد. این کاپ‌ها از جنس چرم هستند که برای راحتی و مقاومت بالا از فوم خاصی استفاده می‌کنند.

دیگر اجزای خارجی هدفون بیتس استودیو پرو از پلاستیک ساخته شده است که به کاهش وزن دستگاه منجر شده است. اجزای پلاستیکی همچنین باعث شده که این هدفون در مقایسه با هدفون ایرپادز مکس اپل حس محصول ارزان‌قیمت‌تری را به کاربر القا می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که بیتس استودیو پرو حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از هدفون پرچمدار اپل است. 

هدفون بیتس استودیو پرو به طور رسمی از هیچ گواهی ضدآبی برخوردار نیست ولی بیتس ادعا کرده است که این هدفون در برابر عرق هنگام تمرین ورزشی و پاشش آب مقاوم است. اجرای فرامین بیتس استودیو پرو از طریق دکمه b موجود در کاپ چپ هدفون انجام‌پذیر است.

با یک بار فشار این دکمه، موسیقی متوقف و پخش می‌شود و همچنین امکان پاسخدهی به تماس نیز در این حالت وجود دارد. برای رد تماس و فعال‌سازی ویژگی رهگیری سر، کاربر باید دوبار دکمه b را فشار دهد. سه بار ضربه به این دکمه نیز موسیقی در حال پخش را عقب می‌برد. برای فعال‌سازی سیری، کاربر باید برای طولانی مدت این دکمه را نگه دارد. البته امکان فعال‌سازی دستیار صوتی اپل با عبارت Hey Siri نیز وجود دارد. تنظیم حجم صدا نیز از طریق فشردن بخش بالا و پایین دکمه b انجام می‌شود.

کاپ سمت راست هدفون نیز میزبان یک دکمه کوچک است که دستگاه را روشن و خاموش می‌کند. برای فعال‌سازی حالت pairing، کاربر باید سه ثانیه این دکمه را نگه دارد. با دو بار ضربه، هدفون بین حالت‌های حذف نویز فعال و صدای شفاف سوییچ می‌کند. در حالت اتصال به USB-C، هدفون با دو بار ضربه بین پروفایل‌های مختلف جابه‌جا می‌شود. نورپردازی LED زیر کلید پاور نیز سطح باتری را نشان می‌دهد.

برای سازگاری کامل با اکوسیستم اندروید، هدفون بیتس استودیو پرو از تراشه صوتی اختصاصی اپل بهره نمی‌برد و تنها از تراشه ساخته‌شده توسط بیتس استفاده می‌کند. حالت pairing یکبار لمس نیز در دو محصولات اندرویدی و iOS وجود دارد که راه‌اندازی خودکار را برای همه دستگاه‌هایی که حساب رسمی ای‌کلاود و گوگل کاربر در آن‌ها قرار دارد را به ارمغان می‌آورد.

عمر باتری هدفون بیتس استودیو پرو در حالت فعال بودن حذف نویز فعال و شفافیت صدا برابر با ۲۴ ساعت است. در حالت غیر فعال بودن این دو قابلیت، عمر باتری این هدفون به ۴۰ ساعت می‌رسد. به لطف قابلیت Fast Fuel، هدفون با ده دقیقه شارژ می‌تواند تا ۴ ساعت کاربران را همراهی کند.

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون بیتس استودیو پرو با قیمت ۳۴۹ دلاری روانه بازار خواهد شد. این هدفون از طریق وبسایت آمازون و اپل به فروش می‌رسد. کاربران از بین چهار رنگ مشکی، قهوه‌ای، آبی و ماسه‌سنگی حق انتخاب خواهند داشت.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم