برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شیائومی 13T و 13T پرو در دیتابیس IMEI دیده شدند

مدتی است که شایعات و خبر‌های بسیاری پیرامون گوشی‌های شیائومی 13T و 13T پرو می‌شنویم؛ اما هنوز اطلاعات رسمی خاصی از تاریخ معرفی آنها وجود ندارد. این دو گوشی به تازگی در دیتابیس IMEI نیز دیده شده‌اند که خبر از عرضه آنها در آینده نزدیک را می‌دهد. برخی از شایعات پیشین، به احتملا عرضه این سری در ماه سپتامبر اشاره می‌کردند.

گوشی شیائومی 13T با شماره مدل 2306EPN60G در این دیتابیس دیده شده و در سوی دیگر، شیائومی 13T پرو نیز شماره مدل 23078PND5G را دارد. به رسم همیشه، دیتابیس IMEI اشاره‌ای به هیچ‌یک از مشخصات گوشی ندارد؛ اما می‌دانیم که این دو گوشی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار خواهند شد.

با استناد به شایعات، شیائومی 13T و 13T پرو دارای نمایشگر‌های امولد CrystalRes با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی هستند. نسخه پرو که چندی پیش در گیک‌بنچ دیده شده بود؛ از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده می‌کند. در سوی دیگر، نسخه معمولی این سری نیز با یک چیپست ۴ نانومتری عرضه خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعات خاصی درباره مدل این چیپست در دسترس نیست.

شیائومی 13T احتمالا در نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده و نسخه پرو نیز رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی را به همراه خواهد داشت. دوربین‌های این دو گوشی نیز در همکاری با برند لایکا ساخته شده‌اند و به احتمال زیاد، عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهند گذاشت. شیائومی 13T و 13T پرو از باتری‌های ۵٫۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و به ترتیب از سرعت شارژ ۶۷ و ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

نسخه پایه شیائومی 13T، احتمالا قیمتی معادل ۵۹۹ پوند دارد و در سوی دیگر، نسخه پرو با قیمت ۷۹۹ پوند به فروش خواهد رسید. به ادعای اکثر گزارشات، این دو گوشی در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) روانه بازار جهانی می‌شوند.

درباره شیائومی 13T و 13T پرو چه فکر می‌کنید؟ آیا این دو گوشی شیائومی ارزش خرید خواهند داشت یا محصولاتی چون ناتینگ فون ۲ جدید را به آنها ترجیح می‌دهید؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم