برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ موفق به اخذ گواهی بلوتوث شد

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ از ردیاب‌های گلکسی اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس در کنار سری گلکسی اس ۲۱ رونمایی کرد. با توجه به افزایش محبوبیت این گجت‌ها در سال‌های اخیر، این ردیاب‌ها با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند و مدتی است که شایعات مبنی بر احتمال عرضه نسل دوم آنها به گوش می‌رسد. اکنون نیز ردیاب سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده که خبر از عرضه آن در آینده نزدیک می‌دهد.

این گواهی به غیر از اسم این ردیاب، جزئیات بیشتری درباره آن را مشخص نمی‌کند. سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ همچنین از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده که عملکرد بهتری نسبت به نسخه ۵.۱ قرار گرفته در نسل پیشین دارد. این نسل از بلوتوث، مصرف انرژی کمتری داشته و در هنگام اتصال نیز از ثبات بیشتری برخوردار است.

به احتمال زیاد، طراحی این محصول تغییرات چندانی را به همراه نخواهد داشت. انتظارات بر این بوده که سامسونگ دکمه روی نسل فعلی این ردیاب را در گلکسی اسمارت تگ ۲ نیز قرار دهد. این دکمه، کاربرد جالبی داشته و به کاربران اجازه می‌دهد تا یکی از وسایل خانه هوشمند خود را که به گوشی متصل است؛ کنترل کنند.

در نسل گذشته، سامسونگ دو نسخه متفاوت از گلکسی اسمارت تگ را روانه بازار کرد که یکی از آنها پشتیبانی از UWB یا باند فوق وسیع را نیز به همراه داشت. حالا باید صبر کرده و ببینیم که آیا این روند تکرار خواهد شد یا این غول کره‌ای پشتیبانی از UWB را به تمامی نسخه‌های اسمارت تگ ۲ اضافه می‌کند.

به احتمال زیاد، سامسونگ طی رویداد گلکسی آنپکد جدید خود و در کنار گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵، از گلکسی اسمارت تگ ۲ نیز رونمایی خواهد کرد. این رویداد در هفته آخر ماه جولای برگزار خواهد شد.

درباره احتمال عرضه ردیاب سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ در اواخر این ماه چه فکر می‌کنید؟ آیا این ردیاب‌ها را برای یافتن وسایل خود کاربردی می‌دانید یا استفاده خاصی از آنها ندارید؟

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم