برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی تب اس ۹ اولترا در گواهی FCC لیست شد

گلکسی تب اس ۹ اولترا قرار است به عنوان تبلت پرمیوم سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود و برخی از شایعات نیز اذعان داشته‌اند که این تبلت از نظر مشخصات فنی و حتی قیمت به رقیبی برای سری آیپد پرو اپل بدل خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی تب اس ۹ اولترا به تازگی در گواهی FCC لیست شد. در این راستا، به نظر می‌رسد این تبلت قدرتمند مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و اما برای عرضه جهانی است. 

شایان ذکر است متاسفانه در لیست گواهی FCC هیچکدام از مشخصات فنی گلکسی تب اس ۹ اولترا ذکر نشده است ولی به لطف شایعات و گزارش‌های قبلی، بخشی از مشخصات فنی تبلت پرچمدار سامسونگ فاش شده است.

طبق گزارش‌های غیر رسمی، گلکسی تب اس ۹ اولترا از نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده این تبلت تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژي آن توسط باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی تامین می‌شود. شایعه شده است که تبلت پرمیوم سامسونگ با گواهی ضد آب و گردو‌غبار IP68 عرضه خواهد شد. طراحی گلکسی تب اس ۹ اولترا قبلا در تصاویر رندری نیز دیده شده بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی سری گلکسی تب اس ۹ مشخص نیست ولی انتظار می‌رود سری تبلت‌های پرچمدار سامسونگ در ماه ژوئیه سال جاری میلادی و همراه با گوشی‌های تاشو این برند یعنی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ معرفی شود. در دومین رویداد آنپکد، شاهد رونمایی از سه تبلت گلکسی تب اس ۹ اولترا، تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ نیز خواهیم بود. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم