برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

خالق و نویسنده اصلی سری GTA استودیوی جدیدی را تاسیس کرد

آقای «دن هاوزر» که یکی از بنیان‌گذاران استودیوی راک‌استار گیمز بوده و به عنوان نویسنده اصلی و خالق سری بازی‌های محبوبی چون Grand Theft Auto و Red Dead Redemption شناخته می‌شود؛ به تازگی خبر از تاسیس استودیوی جدید خود با نام «ابسِرد ونچرز» داده است.

به گفته «جف نایتلی» که این خبر را منتشر کرده است؛ نقش استودیو جدید آقای «هاوزر»، ساخت سناریو‌ها، شخصیت‌ها و نوشتن داستان برای ژانر‌های متفاوتی بوده که تنها محدود به بازی‌های ویدیویی نمی‌شود. این استودیو قرار است تا به غیر از بازی، روی فرم‌های دیگری از محتوا مانند کتاب، کتاب کمیک و حتی پادکست‌های اسکریپتد نیز فعالیت کند.

از سال ۲۰۲۱، شایعات بسیاری مبنی بر تاسیس یک استودیوی جدید توسط «دن هاوزر» شنیده می‌شدند. آقای هاوزر که در سال ۲۰۲۰ راک‌استار گیمز را ترک کرده بود؛ به سرعت نام استودیوی «ابزورد ونچرز» را در انگلستان ثبت کرد.

استودیوی راک‌استار گیمز که اکنون به یکی از غول‌های صنعت بازی تبدیل شده است؛ در سال ۱۹۹۸ توسط «دن هاوزر»، برادر وی یعنی «سم هاوزر» و سه نفر دیگر تاسیس شد. «دن هاوزر» یکی از پرسنل اصلی این استودیو بود و در تمامی بازی‌های سری GTA و حتی Red Dead Redemption، نقش نویسنده اصلی و تهیه کننده را داشت. به عقیده بسیاری، جدایی آقای «هاوزر» از راک‌استار گیمز به کیفیت پروژه‌های بعدی این استودیو لطمه خواهد زد.

استودیوی «ابزورد ونچرز» هنوز اولین پروژه خود را معرفی نکرده است؛ اما امیدواریم که به زودی شاهد رونمایی از بازی بعدی «دن هاوزر» باشیم. 

درباره جدایی «دن هاوزر» از راک‌استار گیمز و تاسیس یک استودیوی مستقل توسط وی چی فکر می‌کنید؟ آیا نبود آقای «هاوزر»، روی کیفیت بازی‌های بعدی راک‌استار تاثیر خواهد گذاشت؟

برچسب: Grand Theft Auto, gta
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم