برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

در کمپین جدید راویتو همه برنده‌اند!

اگر اهل اشتراک ویدیو و استریم باشید، احتمالا نام راویتو را شنیده‌اید. این پلتفرم یکی از اصلی‌ترین سرویس‌های پخش و استریم در ایران به حساب می‌آید. حالا این سرویس یک کمپین به نام «بذار، ببین، جایزه ببر» برگزار کرده که در آن هم برای تولید کنندگان محتوا و هم بینندگان، جایزه‌های قابل توجهی در نظر گرفته شده است. این کمپین از اول خرداد ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به طور خلاصه اگر تولید کننده محتوا باشید، کافیه تا میزان بازدید کاربران از کانال شما، به ۸ ترابایت ترافیک ایرانسلی برسد. یعنی هرچه بازدیدکننده بیشتری داشته باشید که با اینترنت ایرانسل محتواهای تولید شده توسط شما را مشاهده کنند، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت!

آنطور که راویتو توضیح داده، به ۲۰ نفر اولی که رکورد ۸ ترابایت ترافیک ایرانسل را رد کنند، مودم ایرانسل به همراه ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه داده خواهد شد. همچنین این ۲۰ نفر بدون هیچ شرط ورودی، در کمپین‌های بعدی راویتو هم شرکت داده خواهند شد.

اگر هم تولید کننده محتوا نیستید، کافی است به این پلتفرم بروید و با اینترنت ایرانسلی از ویدیوها یا استریم‌هایی که در این سرویس وجود دارد، دیدن کنید. به ازای هر ۱ گیگ ترافیک مصرفی برای تماشا راویتو، ۱۰۰۰ تومان اعتبار دریافت می‌کنید و در نهایت با پایان کمپین، مبلغ جمع شده به حساب شما واریز خواهد شد.

چه تولیدکننده باشید و چه تماشاگر، میزان ترافیک مصرفی یا دیده شده از کانال خودتان را می‌توانید در داشبورد حساب کاربری راویتویی مشاهده کنید. پس فراموش نکنید اگر صرفا بیننده هستید، حتما یک حساب کاربری داشته باشید تا هم ترافیک مصرفی را ببینید و هم جزو برندگان این کمپین راویتو باشید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید کد دستوری #44* را از خط ایرانسلی خود شماره‌گیری کرده و یا به سایت https://www.raavito.com/ مراجعه کنید.

برچسب: RAAVITO, راویتو
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم