برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مشخصات گوشی REDMI NOTE 12 4G

سری ردمی نوت ۱۲ در حال حاضر برای بازارهای جهانی عرضه شده است و با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است. تمام مدل‌های این سری گوشی‌های هوشمند در عین برخوردار بودن از برچسب قیمتی رقابتی از مشخصات فنی قابل توجه و پشتیبانی از شبکه 5G بهره می‌برند. حالا اما به نظر می‌رسد برند شیائومی در حال توسعه گوشی جدیدی از ردمی نوت ۱۲ است که تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و با قیمت کمتری روانه بازار خواهد شد. در حالی که هنوز شیائومی هیچ خبر رسمی درباره ردمی نوت ۱۲ 4G منتشر نکرده است مشخصات فنی این گوشی هوشمند امروز فاش شد. 

طبق این گزارش، افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore تصویری واقعی از ردمی نوت ۱۲ 4G در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته است که پنل جلویی و بخش About Phone این گوشی را نشان می‌دهد. براساس اطلاعات ثبت شده در این قسمت،‌ ردمی نوت ۱۲ 4G‌ به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۶۸۵ مجهز خواهد بود. این افشاگر ادعا کرده است که تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ به عنوان نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی خواهد شد. به علاوه، گوشی جدید ردمی از حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه رم مجازی ۳ گیگابایتی بهره خواهد برد. این میان‌رده همچنین با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد. 

شایان ذکر است که Ambhore تصاویر رندری جدیدی از ردمی نوت ۱۲ 4G را در اختیار کاربران قرار داده است که طراحی آن را نشان می‌دهد. طبق این تصاویر،‌ ردمی نوت ۱۲ 4G از زبان طراحی مشابه برادرهای بزرگ‌تر خود پیروی خواهد کرد. در این راستا، ردمی نوت ۱۲ 4G از پنل پشتی تخت بهره خواهد برد که احتمالا از جنس شیشه پلی‌کربنات خواهد بود. جزیره دوربین نیز شکلی مستطیلی دارد که در آن سه سنسور به صورت جداگانه جای گرفته است. 

پنل جلویی ردمی نوت ۱۲ 4G نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار خواهد بود که ناچ دوربین سلفی در مرکز آن قرار گرفته است. حاشیه نمایشگر ردمی نوت ۱۲ 4G نیز نسبتا باریک است و ظاهری جذاب به بخشیده است. با توجه به این موضوع، گوشی جدید ردمی علی‌رغم آن که با قیمت پایین‌تر از ۱۸۰ یورو روانه بازار می‌شود از طراحی مشابه گوشی‌های پرمیوم برخوردار است.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گزارش‌های قبلی، ردمی نوت ۱۲ 4G احتمالا از نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی و شارژ ۳۳ واتی برخوردار خواهد بود.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم