برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پوکو F5 پرو در تصویر واقعی جدیدی ظاهر شد

انتظار می‌رود برند شیائومی تا پایان ماه جاری میلادی از نسل جدید سری گوشی‌های قاتل پرچمدار خود موسوم به سری پوکو F5 رونمایی کند. تا به امروز بخش زیادی از مشخصات فنی نسخه پرو این سری یعنی پوکو F5 پرو در اختیار کاربران قرار گرفته است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، طراحی این گوشی نیز به لطف یک تصویر واقعی فاش شده است.

در این تصویر که از یک سند داخلی مرتبط به لیست گواهی FCC استخراج شده است، پنل پشتی نسخه سفید‌رنگ پوکو F5‌ پرو را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر واقعی گوشی جدید پوکو مشخص است، طراحی پوکو F5‌ پرو مشابه طراحی گوشی ردمی K60 است که برای بازار چین عرضه شده است. در این راستا، گوشی پوکو در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل است که در آن دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. حتی به نظر می‌رسد ابعاد و پنل براق پوکو F5 پرو نیز با ردمی K60 یکسان خواهد بود. با توجه به این موضوع، گوشی جدید پوکو احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 روانه بازار خواهد شد.

شایان ذکر است براساس شایعات قبلی، پوکو F5 پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با نرخ روشنایی حداکثری ۱۴۰۰ نیتی و پشتیبانی از صددرصد فضای رنگی DCI-P3 مجهز خواهد بود. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثرانگشت است و از تنظیم نور ۱۹۲۰ هرتزی PWM بهره می‌برد. قلب تپنده پوکو F5 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد پوکو F5 پرو به اولین گوشی این برند بدل خواهد شد که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در این راستا، این گوشی از شارژ ۶۷ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی برخوردار خواهد بود. دوربین سه‌گانه پوکو F5 پرو شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم