برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس به سطح انتظارات نرسید

چندی پیش سری ردمی نوت ۱۲ برای بازارهای جهانی معرفی شد و سرانجام کاربران موفق شدند گوشی‌های موردانتظار برند ردمی را خریداری نمایند. نسخه قدرتمند این سری میان‌رده گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس است که از مشخصات فنی قابل توجهی مانند سرعت شارژ ۱۲۰ واتی، نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برخوردار است. به علاوه، این گوشی با قیمتی رقابتی وارد بازار شده است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بررسی‌های وبسایت DxOMark نشان داده است دوربین اصلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس که قرار بود به یکی از ویژگی‌های اصلی آن بدل شود اکنون پاشنه آشیل این گوشی محسوب می‌شود. در واقع گزارش این وبسایت بار دیگر تایید کرد که رزولوشن بالای یک دوربین عملکرد باکیفیت آن را تضمین نمی‌کند و تجربه تصویربرداری مناسب به عوامل زیادی وابسته است. 

وبسایت DxOMark در بررسی‌های خود امتیاز ۱۱۳ را به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس اختصاص داده است. با کسب این نتیجه، گوشی قدرتمند ردمی در رده ۷۴ لیست جهانی گوشی‌های بررسی‌شده در این وبسایت قرار گرفته است. به علاوه، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود از گوشی آیفون ۱۱ با سنسور ۱/۲٫۵۵ اینچی ۱۲ مگاپیکسلی و پیکسل ۶ عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان داده است. برای مقایسه، دو گوشی ناتینگ فون (۱) و شیائومی 12T نیز برخلاف رزولوشن پایین‌تر دوربین عملکرد بهتری از گوشی ردمی داشته‌اند. 

شایان ذکر است که ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در شرایط وجود نور طبیعی (نور خورشید) تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. این گوشی همچنین در شرایط نوری ضعیف قادر است دامنه دینامیکی بالایی را ثبت کند و تراز سفیدی نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد. اکسپوژر خودکار دوربین نیز به طور کلی تجربه عکاسی لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از آن سو، DxOMark ادعا کرده است که در تصاویر ثبت شده توسط ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس محوشدگی و رنگ‌پریدگی دیده می‌شود. دیگر نکته منفی دوربین این گوشی فوکوس خودکار آهسته است که عملکرد چندان مناسبی ندارد. در فیلمبرداری 4K‌ نیز جزئیات تصاویر از دست می‌رود و تصاویر روشنایی مصنوعی به خود می‌گیرند. دو دوربین فوق عریض و ماکرو نیز تعریفی ندارند و عملکرد آن‌ها اصلا رضایت‌بخش نیست. نبود سنسور تله‌فوتو باعث شده است که بزرگنمایی در این گوشی با از بین رفتن جزئیات و کیفیت همراه شود.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم