برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

F54 سامسونگ در ماه جاری معرفی خواهد شد

سامسونگ در حال توسعه یک گوشی جدید متعلق به سری گلکسی F است که با نام تجاری گلکسی F54 روانه بازار خواهد شد. این گوشی میان‌رده چندی پیش در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت و عرضه آن به طور غیر مستقیم تایید شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی F54 برای بازار هند فاش شده است. 

طبق این گزارش، افشاگری به نام GadgetsData ادعا کرده است که گلکسی F54 در نیمه دوم ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. سری گلکسی F در زمره محصولات میان‌رده قدرتمند سامسونگ قرار می‌گیرد. در نتیجه، انتظار می‌رود گلکسی F54 نیز به عنوان یک میان‌رده پرمیوم در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

این افشاگر همچنین در ادامه گزارش خود مشخصات فنی اصلی میان‌رده سامسونگ را نیز فاش ساخته است. در این راستا، گلکسی F54 احتمالا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده دستگاه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. 

سیستم دوربین گلکسی F54 شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات فنی احتمالی میان‌رده سامسونگ می‌توان اندروید ۱۳، محافظ صفحه گوریلا گلس ۵، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و وای‌فای نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد GadgetsData اذعان داشته است که گلکسی F54 با قیمت پایین‌تر از ۳۰۰۰۰ روپيه (معادل ۳۶۶ دلار) روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، گوشی سامسونگ با قیمت ۲۷۰۰۰ روپیه معادل ۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم