برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ویوو از گوشی V40 لایت در دو مدل 5G و 4G رونمایی کرد

ویوو به تازگی از مدل لایت سری V40 رونمایی کرده که در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار می‌شود. این دو گوشی از طراحی یکسان و مشخصات فنی مشابه برخوردار هستند و تنها تراشه به‌کاررفته در آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. 

طبق اعلام رسمی، مدل 4G ویوو V40 لایت به تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز شده در حالی که نسخه 5G این محصول با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی همراه شده است. 

هر دو گوشی جدید این برند چینی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد برخوردار شده‌اند که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها میزبان ناچ حفره است که در آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. 

برای تصویربرداری، هر دو مدل V40 لایت از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 (دوربین اصلی) و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این محصولات از قابلیت‌های هوش مصنوعی مبتنی بر عکاسی AI Imaging که شامل ویژگی‌های AI Erase و Photo Enhance می‌شوند، پشتیبانی می‌کنند.  

انرژی موردنیاز میان‌رده‌های ویوو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ها همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر FuntouchOS 14 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

در نهایت باید اشاره کرد که V40 لایت 4G در سه رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه به ترتیب با قیمت ۳٬۲۹۹٬۰۰۰ روپیه اندونزی (۲۲۰ دلار) و ۳٬۵۹۹٬۰۰۰ روپیه اندونزی (۲۴۰ دلار) به فروش می‌رسند.

مدل 5G ویوو V40 لایت با دو رنگ نقره‌ای و مشکی همراه می‌شود. کانفیگ رم ۸ / ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با برچسب قیمتی ۴٬۲۹۹٬۰۰۰ روپیه (۲۸۵ دلار) روانه بازار می‌شود.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم