برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای جامع پیدا کردن پسورد هات اسپات روی آیفون و اندروید

اگر هات اسپات گوشی خود را فعال کرده‌اید، اما نمی‌دانید چه رمز عبوری را برای اتصال باید در اختیار دیگران قرار دهید یا حتی نمی‌توانید با کامپیوتر یا لپتاپ خودتان به این کانکشن وصل بشوید، راه حل ماجرا بسیار آسان است. در سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس، یک راه فوق‌العاده سریع و ساده برای انجام این کار در نظر گرفته شده است. شما حتی می‌توانید پسورد خود را چند وقت یک بار به دلخواه تغییر دهید.

همان طور که اشاره کردیم، در آی او اس و اندروید به صورت پیش فرض،‌ امکان مشاهده و تغییر رمز عبور هات اسپات وجود داشته و برای انجام این کار احتیاجی به دانلود و نصب اپلیکیشن سوم شخصی را نخواهید داشت.

پیدا کردن پسورد هات اسپات روی اندروید

اگر از محصولات اندرویدی استفاده می‌کنید، با طی کردن مراحل زیر می‌توانید پسورد هات‌اسپات خود را پیدا کنید. این موضوع را در ذهن داشته باشید که مراحل پیش رو، روی یکی از گوشی‌های سامسونگ طی شده است؛ لذا ممکن است مسیر رسیدن به تنظیمات اصلی روی محصولات دیگر اندرویدی کمی متفاوت باشد.

برای شروع وارد اپلیکیشن Settings شوید و به بخش Connections بروید. روی برخی از گوشی‌ها، این آیتم ممکن است با عنوان Network & Internet در دسترس باشد.

تنظیمات اندروید

در صفحه جدید روی گزینه Mobile Hotspot and Tethering ضربه بزنید.

تنظیمات هات اسپات اندروید

حالا آیتم Mobile Hotspot را انتخاب کنید. اگر در این صفحه گزینه Wi-Fi Hotspot را مشاهده کردید، آن را انتخاب کنید.

هات اسپات اندروید

در صفحه جدید در فیلد مربوط به Password می‌توانید رمز هات اسپات خود را مشاهده کنید. برای اتصال سایر محصولات به هات اسپات ارائه شده توسط گوشی خود، باید این رمز عبور را وارد کنید.

هات اسپات اندروید

با ضربه زدن روی این آیتم، می‌توانید آن را در مواقع لزوم یا به دلخواه تغییر دهید و در نهایت از پایین صفحه روی Save ضربه بزنید. می‌بینید که به همین سادگی پسورد هات‌اسپات شما تغییر پیدا خواهد کرد.

پسوورد هات اسپات اندروید

اگر قصد دارید بدون وارد کردن هیچ گونه تنظیماتی به کانکشن هات اسپات خود متصل شوید، می‌توانید به سادگی با اسکن یک کد QR این کار را انجام دهید. در صفحه Mobile Hotspot اگر به پایین صفحه مراجعه کنید، مانند تصویر زیر یک آیکون با نام QR code را مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن روی آن، یک کد QR برای شما Generate خواهد شد که باید آن را توسط دیوایس دیگر اسکن کنید.

هات اسپات اندروید

پیدا کردن پسورد هات اسپات روی آیفون

پروسه پیدا کردن پسورد روی آیفون هم از طریق اپلیکیشن Settings انجام خواهد شد. کافی است مسیر Settings> Cellular> Personal Hotspot یا Settings> Personal Hotspot را طی کنید.

هات اسپات آیفون

حالا در صفحه جدید مانند تصویر زیر در بخش Wi-Fi Password می‌توانید پسورد هات اسپات خود را مشاهده کنید. برای اتصال دیوایس‌های دیگر به کانکشن ارائه شده توسط گوشی خود، باید این رمز عبور را وارد کنید.

پسوورد هات اسپات آیفون

برای تغییر این پسورد، کافی است روی آن ضربه بزنید و در صفحه جدید، پسورد دلخواه خود را وارد کرده و در نهایت از منوی بالایی روی Done ضربه بزنید. به همین سادگی رمز هات‌اسپات شما روی آیفون تغییر پیدا خواهد کرد.

پسوورد هات اسپات آیفون

حالا با استفاده از نام دیوایس و پسورد انتخابی، می‌توانید به کانکشن هات اسپات متصل شده و از آن استفاده کنید. برای انجام این کار به همان صورت که به کانکشن وای فای متصل می‌شدید، باید اقدام کنید.

برچسب: اندروید
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم