برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تعمیرات و خدمات پس از فروش شرکت ابتکار همراه بان پارسوماش

توسط

فروشگاه اینترنتی پرشیا موبایل با هدف عرضه محصولات و کالاهای دیجیتال در سطح کشور ایجاد گردیده است . ما با ارائه ی محصولات اصلی و با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی در جهت جلب رضایت مشتریان خود تلاش می کنیم ؛ ماموریت ما تامین نظر مشتریانی  این فروشگاه با ارایه محصولات دیجیتال برای تمامی هموطنان عزیز به صورت آنلاین در جهت کاهش سفرهای درون شهری و دسترسی آسان کاربران به محصولات دیجیتال بازار ایران با مناسب‌ترین قیمت ایجاد گردیده است و با عرضه ی محصولاتی متنوع سعی در تامین نیاز وجلب رضایت طیف گسترده ای از مشتریان دارد 

تعمیرات و خدمات پس از فروش شرکت ابتکار همراه بان پارسوماش 

پارسوماش با پشتوانه و تجربه غنی در واردات رسمی تلفن­‌های همراه در برندهای اپل، سامسونگ شیائومی و خدمات پس از فروش، با فراهم نمودن بهترین نیروهای متخصص، قصد دارد خدمات پس از فروش را در شان‌هموطنان گرامی ارائه نماید.

شرایط گارانتی

تمامی محصولات ارائه شده توسط پارسوماش دارای ۱۸ ماه گارانتی می‌باشد که تاریخ شروع آن براساس فعالسازی کد آن در شبکه همتا می‌باشد.ارائه فاکتور خرید و ضمانت نامه با مهر فروشنده و تاریخ خرید جهت ارائه خدمات الزامی است.

شرایط تعویض

مدت زمان اعتبار تعویض دستگاه (درصورت بروز ایراد سخت افزاری) به مدت یک ماه از تاریخ فعالسازی در شبکه همتامی‌باشد.در صورتیکه دستگاه برای یک ایراد مشخص و برای بار سوم به شرکت ارجاع داده شود، پس از تایید کارشناسان فنی دستگاه تعویض خواهد شد.

شرایط ابطال گارانتی

هرگونه آسیب ناشی از شکستگی، ترک خوردگی، له شدگی، رنگ رفتگی، نوسانات برق، تماس و نفوذ مواد شیمیایی و رطوبت، آب، استفاده نادرست، فشار بیش از حد و ضربه خوردگی تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افرادی غیر از کارشناسان فنی مرکز گارانتی تغییر یا دستکاری شماره سریال

تعمیر سخت افزاری موبایل

برای دریافت بهترین خدمات در حوزه تعمیر سخت افزاری موبایل باید درایت داشته باشید و مرکزی معتبر و پیشرفته را انتخاب کنید. امروزه به همان اندازه ای که استفاده از گوشی های تلفن همراه رواج یافته است و بسیار متداول و رایج است، مراکزی که خدمات تعمیراتی در حوزه موبایل ها و گوشی های مختلف ارائه می دهند، هم بسیار زیاد شده است. اما واقعیت این است که نمی توان به هر مرکزی اطمینان کرد و برای دریافت خدمات از آن کمک گرفت. حوزه تعمیرات موبایل در حالت کلی به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تبدیل می شود.

تعمیرات سخت افزاری شامل مواردی از قیبل تعمیر یا تعویض باتری، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض قاب گوشی، تعمیر یا تعویض دکمه های گوشی، تعمیر یا تعویض برد گوشی، تعمیر یا تعویض سوکت های گوشی، تعمیر یا تعویض اسلات حافظه یا سیم کارت، تعمیر الکترونیک برد موبایل و موارد از این دست است. بدیهی است برای آنکه خدمات تعمیر سخت افزاری موبایل با کیفیت انجام شود، به آرشیوی مجهز و اصل از قطعات و تجهیزات جانبی نیاز است.

در این مرکز تمام تجهیزات لازم برای اجرای یک تعمیر سخت افزاری با کیفیت فراهم است. خدمات تعمیر سخت افزاری موبایل شامل حال تمام برند ها و تمام گوشی ها می شود

تعمیر نرم افزاری موبایل

برای تعمیر نرم افزاری موبایل باید از تکنسین ها و کارشناسان حوزه نرم افزار کمک بگیرید. تعمیر  نرم افزار موبایل در سیستم عامل های اندروید یا آی او اس مسیر های جداگانه ای دارد. تعمیرکاران هر حوزه به صورت جداگانه اقدام به اجرای سرویس های تعمیراتی می کنند.

تعمیر نرم افزاری موبایل شامل مواردی از قبیل تعمیر خاموش شدن خودکار، کند شدن ، کار نکردن GPSGPS، هنگ کردن صفحه نمایش موبایل اپل، مشکلات آپدیت سیستم عامل ها، کار نکردن بلوتوث، داغ شدن موبایل، از کار افتادن ویبره، قطع و وصل شدن وای فای، کار نکردن تاچ، نصب کامل انواع رام ها (کاستوم و رسمی) ، فلش کردن، آنلاک کردن بوت لودر، روت کردن تمامی گوشی ها، تغییر یا ترمیم سریال انواع گوشی ها، ساخت اپل ای دی، بکاپ و ریستور کردن اپل و اندروید و مسائلی از این دست می شود. خدمات تعمیر نرم افزاری موبایل شامل حال تمام برند ها و تمام گوشی ها می شود.

 

تعمیر موبایل در تهران

 مرکز تعمیرات موبایل در تهران در نظر گرفته است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم