برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی A24 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

وبسایت هندی سامسونگ امروز رسما صفحه پشتیبانی از میان‌رده جدید سامسونگ به نام گلکسی A24 را بارگذاری کرد که خبر از معرفی این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از میان‌رده جدیدی برای بازار هند رونمایی کند که گلکسی A24 نام دارد. در این راستا، صفحه پشتیبانی این میان‌رده امروز در وبسایت شعبه هند سامسونگ قرار داده شده است. البته در این صفحه نام گلکسی A24 ذکر نشده است ولی شناسه مدل این گوشی یعنی A245F/DS در وبسایت غول فناوری کره جنوبی ثبت شده است. 

شایان ذکر است که از ماه فوریه سال جاری میلادی، صفحه پشتیبانی گلکسی A14 نیز فعال بوده است. در این راستا، انتظار می‌رود دو گوشی گلکسی A14 و گلکسی A24 به همراه هم و در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند. 

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A24

گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که گلکسی A24 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. به مانند دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه، طراحی ناچ میان‌رده جدید سامسونگ به صورت قطره‌ای خواهد بود. سخت‌افزار به کار رفته در گلکسی A24 تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ همراه می‌شود. کانفیگ این میان‌رده شامل حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می‌شود. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربران می‌توانند حافظه داخلی گلکسی A24 را تا یک ترابایت افزایش دهند.

پنل پشتی گلکسی A24 میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال،‌ لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز گلکسی A24 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از شبکه 4G و فناوری دالبی اتمس نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که رندرهای تبلیغاتی گلکسی A24 قبلا نشان داده‌اند که این میان‌رده با طراحی مشابه دیگر گوشی‌های سامسونگ مانند گلکسی A54 و گلکسی A34 روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، جزیره دوربین از گلکسی A24 حذف خواهد شد و لنزهای دوربین به صورت جداگانه در بدنه قرار خواهد گرفت.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم